
به گزارش می متالز، محسن نعمت اللهی با بیان اینکه این ایستگاه دارای ۶۵۰ حلقه شمع به عمق متوسط ۳۰ متر است، اظهار کرد: خط سه قطار شهری از پل معالی آباد تا شهر صدرا در حال احداث است.
وی از ویژگیهای منحصر به فرد این ایستگاه را واقع شدن بخشی از آن در زیر رودخانه خشک برشمرد و تصریح کرد: با توجه به دبی بسیار بالای آب در فصول زمستان و بهار در این رودخانه از روشهای خاص مهندسی برای آب بندی آن استفاده میشود.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: این ایستگاه در بخش زیرین رودخانه در عمق ۱۴ متری زیر تراز مسیل رودخانه احداث میشود و عمق بخش دیگری از ایستگاه ۲۲ متر زیر تراز خیابان است.
وی خاطرنشان کرد: در این ایستگاه حدود ۷۰۰ تن سازه نگهبان استرات باید اجرایی شود که این امر با توجه به دسترسی محدود به محل احداث آن از جمله عملیات خاص و فنی این پروژه است.