تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۱۲۹۶۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیران معدن منوجان به دادستانی احضار شدند

می متالز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از احضار مدیران و مسئول واحد ایمنی و امداد معدن فاریاب در ارتباط با ریزش معدن و فوت یک کارگر به دادستانی خبر داد.
مدیران معدن منوجان به دادستانی احضار شدند

به گزارش می متالز، امید رضایی روز دوشنبه از تشکیل پرونده ریزش معدن فرکروم خبر داد و گفت: متاسفانه در پی ریزش معدن فرکروم منوجان یک نفر جان خود را از دست داد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع مدیران و مسئول واحد ایمنی و امداد معدن  به دادستانی احضار و در این زمینه پرونده ای در دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان منوجان تشکیل شد.

دادستان منوجان ادامه داد: بازپرس پرونده به صورت ویژه تحقیقات مقدماتی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه علل حادثه در حال بررسی است، از برخورد بدون اغماض با مقصران احتمالی پرونده بدون در نظر گرفتن جایگاه آن ها خبر داد.

رضایی با بیان اینکه این دومین حادثه ای است که طی یک هفته اخیر در معادن استان کرمان رخ داده است، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های مسئول و متولی باید موضوع ایمنی و امداد را در معادن به صورت ویژه پیگیری و نظارت کنند.

شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر در فاصله ۴۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است. این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان‌های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.

عناوین برگزیده