تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۳۰۸
کد خبر: ۱۲۹۹۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

قیمت میلگرد 11 هزار و 100 تومان / برای ساخت خانه عجله نکنید

می متالز - رئیس سابق اتحادیه فروشندگان آهن می‌گوید: قیمت میلگرد نیز به ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. معتقدیم قیمت آهن و میلگرد در بازار کاذب است.
قیمت میلگرد 11 هزار و 100 تومان / برای ساخت خانه عجله نکنید

به گزارش می متالز، رئیس سابق اتحادیه فروشندگان آهن درباره وضعیت بازار آهن گفت: قیمت آهن به 12 هزار و 100 تومان رسیده است، قیمت میلگرد نیز به 11 هزار و 100 تومان رسید. قیمت میلگرد و آهن از هفته گذشته تاکنون حدود 150 هزار تومان گران شده است. معتقدیم قیمت واقعی آهن 12 هزار تومان نیست و این قیمت‌ها با جذاب شدن بازار سهام غیرواقعی شده است.

محمد آزاد افزود: قیمت واقعی آهن هشت هزار تا هشت هزار و 500 تومان است و افزایش قیمت‌ها در وضعیت بازار فعلی کاذب است. چنانچه بتوانیم بازار سهام را مدیریت کنیم قیمت آهن و میلگرد نیز ارزان خواهد شد.

او در توصیه‌ای به سازندگان مسکن اظهار کرد: توصیه ما به سازندگان خانه این است که برای ساخت خانه‌های خود عجله نکنند. ممکن است با کنترل بازار سهام قیمت آهن ارزان شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد