تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۴
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۱۳۰۱۸۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار هرمزگان:

کارخانه فرآوری مواد معدنی کرومیت و منگنز رودان حمایت شود

می متالز - استاندار هرمزگان خواستار حمایت سرمایه‌گذاران برای احداث نخستین کارخانه فرآوری مواد معدنی کرومیت و منگنز در شهرستان رودان شد.
کارخانه فرآوری مواد معدنی کرومیت و منگنز رودان حمایت شود

به گزارش می متالز، فریدون همتی روز چهارشنبه در نشست با سرمایه‌گذاران متقاضی این طرح گفت: با توجه به ظرفیت جذاب شهرستان رودان در بخش معدن و ضرورت فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان این منطقه و طبق طرح ارایه شده، سرمایه‌گذاری در بخش فرآوری منگنز و کرومیت با اعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود که به طور مستقیم برای ۱۵۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

به گفته وی، براساس این طرح، سالانه ۴۸هزار تن ظرفیت تولید محصولات فرآوری پیش بینی شده است.

استاندارهرمزگان هم‌چنین از احداث بارانداز میدان میوه و تره بار در رودان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

همتی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه شهرستان رودان در بخش کشاورزی این اقدام می‌تواند نقش مهمی در جذب اشتغالزایی جوانان این منطقه داشته باشد.

وی ابرازداشت: با سرمایه‌گذاری در همه زمینه‌ها بنا به ظرفیت هر شهرستان در راستای خدمت به مردم باید کار جهادی صورت بگیرد و نگاه دولت حمایت از بخش خصوصی است.

استاندارهرمزگان بر حمایت دستگاه‌ها از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: تمامی فرمانداران برای شتاب توسعه شهرستان‌های خود و رفع موانع سرمایه‌گذاری تلاش کنند.  

همتی توصیه کرد: مدیران در ادارات باید موانع و بوروکراسی اداری پیچیده را از پیش روی سرمایه‌گذاران بردارند و برای سرعت‌بخشیدن به امور سرمایه‌گذاری گام‌های جهادی بردارند.

عناوین برگزیده