تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۳
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۱۳۰۳۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

تدوین واقعی‌تر برنامه هفتم توسعه با نظارت‌های میدانی نمایندگان

می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است نظارت‌های میدانی مسئولان و نمایندگان از مناطق مختلف کشور سبب می‌شود برنامه بودجه سالانه و برنامه هفتم توسعه واقعی‌تر تدوین شوند.
تدوین واقعی‌تر برنامه هفتم توسعه با نظارت‌های میدانی نمایندگان

سید کاظم موسوی

به گزارش می متالز، کاظم موسوی نظارت‌های میدانی نمایندگان مجلس را راهکاری موثر برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دانست و گفت: به یقین نظارت‌های میدانی مسئولان و نمایندگان از مناطق مختلف کشور سبب می‌شود بودجه سالانه و برنامه هفتم توسعه واقعی‌تر تدوین شوند و در ادامه استان‌ها و شهرهای محروم از بودجه و امکانات بیشتری برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت‌های میدانی نمایندگان مانع از رسیدن گزارش‌های واهی به آن‌ها خواهد شد، افزود: نمایندگان با بازدید از شهرهای مختلف کشور به صورت ریشه‌ای در راستای حل مشکلاتی همچون اشتغال و ایجاد زیرساخت‌ها اقدام خواهند کرد و لذا ارتباط بی‌واسطه با مردم حل مشکلات آن‌ها را در پی دارد.

وی در حالی که معتقد است نظارت‌های میدانی نمایندگان از استان‌های مختلف آن‌ها را در بودجه‌ریزی برای پروژه‌های ملی نیز کمک خواهد کرد، گفت: نمایندگان در نظارت‌های میدانی با مشکلات و مصائب مردم به صورت دقیق و میدانی آشنا شده و راهکارهای مربوط به رفع این مشکلات را در پایتخت پیگیری می‌کنند.

موسوی با یادآوری اینکه بسیاری از بودجه‌های استانی در  نظر گرفته شده در برنامه بودجه و سالانه تخصیص پیدا نمی‌کند، اظهار کرد: نظارت میدانی نمایندگان می‌تواند سدی در برابر این بی‌عدالتی باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تکمیل و ایجاد واحدهای تولیدی را نیازمند تسهیلات و سرمایه دانست و گفت: باید در برنامه بودجه و برنامه توسعه برای آن‌ها اعتبار در نظر گرفت لذا آشنایی نمایندگان با این پروژه‌های نیمه کاره  سبب می‌شود برای آن‌ها تدبیری بیاندیشند.

عناوین برگزیده