تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۶
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۳۰۶۷۹

مجریان پروژه راه‌آهن اردبیل مکلف اتمام پروژه تا پایان دولت هستند

می متالز - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجریان پروژه راه‌آهن اردبیل مکلف اتمام پروژه تا پایان دولت هستند.
مجریان پروژه راه‌آهن اردبیل مکلف اتمام پروژه تا پایان دولت هستند

به گزارش می متالز، سیدکاظم موسوی ظهر امروز در جریان بازدید معاون رئیس جمهور از پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه معاون رئیس جمهور چندین بار گفته که پروژه راه‌آهن اردبیل از لحاظ مالی مشکل مالی ندارند پس مجریان این پروژه مکلف به اتمام تا پایان دولت هستند.

وی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای از طرف مجریان پروژه برای اتمام پروژه در پایان دولت وجود ندارد، افزود: اعتبارات این پروژه تامین شده و انتظار می‌رود مجریان با جدیت عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل را عملیاتی کنند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در اختصاص اعتبارات و تسهیل عملیات اجرایی پروژه انجام شده است و با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و آب و هوای اردبیل انتظار می‌رود این پروژه بدون هیچ بهانه‌ای در سریعترین زمان ممکن و در زمان قول داده شده به مردم تحویل داده شود.

موسوی با اشاره به تخصیص صد درصدی 600 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه‌آهن تصریح کرد: با تخصیص این مبلغ، پروژه راه آهن اردبیل شتاب گرفته و پروژه تا پایان سال‌جاری یا حداکثر در اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: متاسفانه این پروژه که از مطالبات اصلی مردم استان است 20 سال است که مانده است و این پروژه برای ما بسیار حائز اهمیت است و دولت نیز مصمم به اتمام این پروژه است.

عناوین برگزیده