تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۰
بازدید: ۳۶۷
کد خبر: ۱۳۱۰۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

گرد آلیاژی صنعتی به سبد محصولات مجتمع فولاد بافق افزوده شد

می متالز - برای نخستین بار گرد آلیاژی صنعتی مطابق با استانداردهای بین المللی DIN EN 10060 و DIN EN 10221 در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق تولید شد.
گرد آلیاژی صنعتی به سبد محصولات مجتمع فولاد بافق افزوده شد

به گزارش می متالز، مدیر بهره برداری کارخانه نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با اشاره به تلاش کارکنان این شرکت مبنی بر افزودن محصولات کیفی و ویژه به سبد فروش در سال جهش تولید، گفت: گرد آلیاژی صنعتی از قطر 16 تا 40 میلیمتر مطابق با استانداردهای بین المللی DIN EN 10060 و DIN EN 10221 برای نخستین بار در این شرکت تولید شد.

عباس عظمتی افزود: دقت ابعادی بالا، مقطع کاملا گرد و یکنواخت، راستایی و عدم انحنای شاخه ها مطابق با استانداردهای اروپایی و تولید بدون عیوب سطحی مطابق با استاندارد DIN EN 10221 از مهمترین مزایای فنی گرد آلیاژی صنعتی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق است.

وی به تنوع در مشخصات متالوژیکی و مکانیکی میلگرد تولیدی برحسب نیاز و مطابق با استاندارد مورد نظر مشتری اشاره و بیان کرد: برای رسیدن به این مشخصات علاوه بر بهره گیری از خط نورد با آخرین تکنولوژی روز اروپا، از شمش با کیفیت و دارای آنالیز شیمیایی استاندارد و بدون عیوب ریخته گری استفاده می شود.

عظمتی گفت: بمنظور کاهش ضایعات در پروژه ها، شاخه گرد آلیاژی صنعتی با طول های متغیر بین 3 تا 12 متر در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق قابل تولید است.

عناوین برگزیده