تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۰۹
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۱۳۱۰۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رخ دادن اتفاق های بی نظیر در حوزه ظرفیت های معدنی استان

می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: طی ماه های اخیر در بخش معادن استان اقدامات شاخصی انجام شده که پیامدهای مثبت و بی نظیری را به ارمغان داشته است.
رخ دادن اتفاق های بی نظیر در حوزه ظرفیت های معدنی استان

به گزارش می متالز، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در چهارشنبه های سرمایه گذاری که با حضور مدیران کل محیط زیست استان، منابع طبیعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزارشد اظهار داشت: این نشست های چهارشنبه های سرمایه گذاری با هدف هماهنگی و تعامل فی ما بین منابع طبیعی، محیط زیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و در این نشست طرح های اکتشافی، استخراجی و فرآوری های محدوده های معدنی مورد بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این نشست محدوده های معدنی خاش، بزمان منطقه کوه بیرک سراوان، نصرت آباد و سفید آبه مورد بررسی قرار گرفتند و تمهیدات لازم در خصوص بهره بری از ظرفیت های معدنی این مناطق اتخاذ شد.
زنگنه با بیان سرمایه گذاری شش هزار میلیارد تومانی در حوزه معادن استان افزود: با پیگیری های انجام شده در حوزه معدن استان طی ماه های اخیر اقدامات بی نظیری برای سرمایه گذاری در حوزه معادن استان انجام شد و در همین راستا سازمان های شستا، ستاد اجرای فرمان امام (ره)، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و سازمان ایمیدرو از جمله شرکت هایی هستند که برای سرمایه گذاری دراین بخش اعلام آمادگی کرده اند.
وی در پایان گفت: علاوه بر این اقدام های اخیر در آینده نیز حوزه معادن استان شاهد برگزاری رویداد معرفی فرصت های سرمایه گذاری و معادن استان و نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآورده های مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته خواهد بود.

عناوین برگزیده