تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۳۰۷۴۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

توسعه صنایع فرآوری مواد معدنی، در اولویت برنامه‌های خراسان جنوبی

‌می‌متالز - استاندار خراسان جنوبی گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنایع فرآوری معدنی در راستای جلوگیری از خام‌فروشی از اولویت‌های استان است و توجه به این موضوع، جلوی دلالی و واسطه‌گری را می‌گیرد.

به گزارش می‌متالز، قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار مدیرعامل گروه توسعه معادن و صنایع معدنی سیلک در تهران گفت: موضوع واگذاری محدوده‌های معدنی به سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت و توان اجرایی لازم، ضابطه قانونی است و در استان هم با جدیت دنبال می‌شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های معدنی غنی خراسان جنوبی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنایع فرآوری معدنی در راستای جلوگیری از خام‌فروشی از اولویت‌های استان است و توجه به این موضوع، جلوی دلالی و واسطه‌گری را می‌گیرد.

استاندار خراسان جنوبی به پیشینه فعالیتی این هلدینگ اقتصادی اشاره و اظهار کرد: طی جلساتی با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و بررسی‌های میدانی، شرایط به منظور توسعه فعالیت‌های این شرکت در استان فراهم شود.

او با یادآوری ظرفیت‌های کشاورزی خراسان جنوبی افزود: از تجربه گروه توسعه معادن و صنایع معدنی سیلک در ایجاد شهر هوشمند کشاورزی هم در راستای ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی استان استفاده شود.

مدیرعامل گروه توسعه معادن و صنایع معدنی سیلک نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش جامع از وضعیت فعالیت این مجموعه در استان به تشریح موانع موجود در مسیر کار پرداخت و درخصوص توسعه سرمایه‌گذاری‌های مجموعه در استان خراسان جنوبی قول مساعد داد.

این دیدار با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، فرمانداران نهبندان، طبس، سرایان و بشرویه همراه بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده