تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۱۳۱۴۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خدمت دیگری از اتاق بازرگانی تهران برای اعضا و فعالان اقتصادی

سامانه راهنمای تجاری بستری برای تعامل بیشتر بنگاه‌ها

می متالز - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با به‌روزرسانی و راه‌اندازی سامانه راهنمای تجاری، خدمت تازه دیگری را برای اعضا و فعالان اقتصادی فراهم و بستری برای شکل‌گیری تعامل دوجانبه و چندجانبه اعضا ایجاد کرد.
سامانه راهنمای تجاری بستری برای تعامل بیشتر بنگاه‌ها

به گزارش می متالز، بخش راهنمای تجاری که پیش از این نیز روی وب‌سایت اتاق تهران برای استفاده اعضا و صاحبان کسب‌و‌کارها در دسترس بود، این بار با چهره جدید و ارائه خدمات بهتر امکانی را فراهم کرده تا بنگاه‌های عضو اتاق تهران سریع‌تر و دقیق‌تر امکان ارتباط و تعامل با یکدیگر را داشته باشند.

در سامانه جدید راهنمای تجاری اتاق تهران به نشانی dir.tccim.ir اطلاعات مربوط به رشته‌های فعالیت و محصولات 12 هزار 500 بنگاه‌ عضو اتاق تهران بر اساس کدینگ ISIC  (آیسیک: سیستم بین‌المللی طبقه‌بندی استاندارد صنایع) بارگذاری شده که فرآِیند شناسایی بنگاه‌ها و دستیابی دقیق‌تر به اطلاعات کسب‌و‌کارهای مورد هدف را تسهیل کرده‌است.

همچنین، روی سامانه راهنمای تجاری اتاق تهران، علاوه بر امکان دستیابی به اطلاعات بنگاه‌های هدف بر اساس کدینگ ISIC، شرکت‌های حقیقی و حقوقی عضو اتاق تهران بر مبنای کدینگ کمپاس بین‌الملل نیز طبقه‌بندی شده‌‌اند که امکان دسترسی و ارتباط میان بنگاه‌ها را تسهیل کرده‌است. در حال حاضر، 4121 عنوان فعالیت با کدینگ کمپاس بین‌الملل و 364 عنوان با کدینگ ISIC روی سامانه راهنمای تجاری اتاق تهران بارگذاری شده‌است.

در پروژه همکاری مشترک اتاق تهران و وب‌سایت کمپاس بین‌الملل که منجر به رونمایی از سامانه جدید راهنمای تجاری اتاق تهران شده‌است، بیش از 16 هزار رکورد اطلاعاتی اعضای اتاق تهران مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و داده‌های مربوط به رشته‌های فعالیت صنعتی و خدماتی و نیز محصولات بنگاه‌های عضو اتاق تهران با جزئیات کامل به دست آمد که در حال حاضر روی این سامانه قابل دسترس است.

به این ترتیب با راه‌اندازی سامانه راهنمای تجاری اتاق تهران، بستر مناسبی برای تعامل و ارتباط سریع‌تر بنگاه‌ها با یکدیگر و برقراری مناسبات و همکاری‌های اقتصادی میان آنان، فراهم شده‌است و اعضا می‌توانند براساس رشته فعالیت بنگاه‌های شریک خود را شناسایی و با آنها وارد تعامل و همکاری شوند.

عناوین برگزیده