تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۰
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۱۳۱۴۲۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

زاهدان ‌میزبان نمایشگاه بین‌المللی معدن

می متالز - رویداد و نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع و فرآورده‌های مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با حضور مهمانان کشوری و خارجی در زاهدان برگزار خواهد شد.
زاهدان ‌میزبان نمایشگاه بین‌المللی معدن

به گزارش می متالز، هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این نمایشگاه ۲۳ تا ۲۶ آذر امسال با حضور برخی از مسوولان استانی و کشوری به همراه مهمانانی از کشورهای خارجی به میزبانی زاهدان برگزار خواهد شد. ماناندا زنگنه‌ با بیان اینکه معدن یکی از مهمترین بخش‌ها و ظرفیت‌های استان به شمار می‌رود ادامه داد: در این راستا اقدامات قابل توجهی توسط سازمان‌ها و شرکت‌های ایمیدرو، تهیه و تولید مواد معدنی، سازمان زمین شناسی و برخی سازمان‌های دیگر در خصوص اکتشافات و استخراج مورد توجه قرار گرفته است.
وی بیان کرد: علاوه ‌بر آن برخی نهادها هم برای سرمایه گذای در این بخش از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کردند که تنها ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در این بخش انجام خواهد داد.
ماندانا زنگنه، تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالا، دستیابی به آخرین فن آوری‌های نوین و ارائه ماشین آلات معدنی و راه‌سازی، افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی به صورت مستمر و قابل اطمینان، توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی معدنی و صنایع معدنی به منظور افزایش صادرات، انتقال و ارتقای دانش و فناوری، توسعه تکنولوژی ساخت داخل با رویکرد بومی سازی و ارتقای سطح ایمنی معادن به همراه تجهیز معادن و کارخانجات و رفع کمبود ماشین آلات به همراه توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع حوزه معدن، صنایع معدنی و فرآورده‌های معدنی را از مهمترین اهداف برگزاری این ‌نمایشگاه عنوان کرد.

عناوین برگزیده