به گزارش می متالز، ابتدا مرتضی خامی، مدیرعامل بانک گردشگری گزارشی از عملکرد هیات مدیره بانک را به سهامداران حاضر در نشست مجمع ارائه کرد.
وی در گزارش خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اعضای هیات مدیره بانک گردشگری تلاش کرد تا تاثیر شرایط تحمیلی بیرونی را به حداقل برساند و مانع از افزایش پیامدهای ناشی از شرایط اقتصادی به بانک شود ضمن اینکه توانست با تکیه بر سیاست های کلان خود جزء بانک های سودده در بورس باشد.
مدیرعامل بانک گردشگری افزود: مرحله اول افزایش سرمایه بانک گردشگری تا ۱۵ هزار میلیارد ریال بود که در نیمه نخست سال ۹۹ محقق شد و ورود به مرحله دوم افزایش سرمایه در سال جاری در دستور کار بانک قرار گرفته است.
خامی با تشریح مهم ترین اقدامات انجام شده در سال مالی ۱۳۹۸ گفت: کاهش قیمت تمام شده منابع، اجرای طرحهای انگیزشی، تمرکز بر ارائه خدمات مطلوب و اعتبارسنجی مشتریان ، کنترل مصارف بانک، دریافت مجوز افزایش سرمایه، توسعه کمی و کیفی صندوقهای سرمایهگذاری و همچنین ارائه خدمات ویژه به مشتریان که سبب شد بانک گردشگری به جایگاه دوم بانک محبوب از دیدگاه مشتریان در میان بانکهای کشور برسد، از مهمترین اقدامهاست.
وی به مسوولیتهای اجتماعی بانک نیز اشاره کرد و افزود: حمایت از تئاتر، حمایت از تیمهای ملی والیبال مردان و زنان در همه رده ها و حمایت از بنیاد نیکوکاری یاس برای مدرسهسازی (ساخت ۲۰ مدرسه و مرکز آموزشی تاکنون)، توزیع جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم و شرکت در همایش کمکهای مومنانه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بخشی از اقدامهای بانک در حوزه مسوولیتهای اجتماعی است.
در نشست مجمع عمومی عادی بهطور فوقالعاده بانک گردشگری که با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار شد، افزون بر حضور بیش از ۶۴ درصد سهامداران، دیگر صاحبان سهام به صورت برخط (آنلاین) در جریان موارد مطرح شده در نشست مجمع قرار گرفتند.
این گزارش حاکی از آن است که در این نشست، گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه پارسال قرائت شد و سهامداران آن را تصویب کردند، همچنین روزنامههای اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامههای کثیرالانتشار برای درج آگهیهای مربوطه بانک گردشگری انتخاب شد.