به گزارش می متالز، مسعود بادین با اشاره به موفقیتهای اخیر بیمه آسیا، خطاب به شبکه فروش گفت: موفقیتهای به دست آمده به دلیل همدلی کارکنان و تلاش شبکه فروش بزرگ و توانمند بیمه آسیا بوده است که باید قدر این همدلی و هم یاری را بدانیم. مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر فروش اینترنتی بیمهنامهها، اظهار کرد: باید با آمادگی کامل به این موضوع ورود و چالشهای موجود در این بخش را به صورت جدی و با مشارکت شبکه فروش بررسی کنیم.
مدیرعامل بیمه آسیا مشارکت نمایندگان در بحث تبلیغات را ضروری دانست و بیان کرد: نمایندگان باید در این حوزه وارد عمل شوند، از ظرفیتهای خود استفاده کنند و به طور حتم شرکت از آنها پشتیبانی خواهد کرد و در این خصوص به مدیریت روابط عمومی ابلاغ شد با برنامهریزی و هماهنگی با شبکه فروش، در این راستا اقدام کند.
بادین با تصریح بر این موضوع که شبکه فروش باید در سود و زیان شرکت خود را سهیم بداند، گفت: فعالیت نمایندگان باید به صورت جدی آنالیز شود و با شناسایی نمایندگان فعالتر، به صورت مناسب و بهتر از آنان حمایت شود.