تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۱۳۲۱۵۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تجدید میثاق مدیرعامل و مدیران شرکت سیمان نهاوند با آرمان‌های شهدا

می متالز - همزمان با هفته دفاع مقدس مدیرعامل و سرپرستان بخش‌های مختلف کارخانه سیمان نهاوند با حضور در "باغ‌بهشت" شهر نهاوند با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق مدیرعامل و مدیران شرکت سیمان نهاوند با آرمان‌های شهدا

به گزارش می متالز، در سومین روز از هفته دفاع مقدس، مهندس فرونچی مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند و جمعی از مدیران و سرپرستان بخش‌های مختلف کارخانه با حضور در آرامستان “باغ‌بهشت” شهرستان نهاوند ضمن غبارروبی و عطرافشانی مرقد شهدای والامقام و نثار گل، با آرمان‌های بلند آنان میثاق دوباره بستند.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهدای عظیم‌الشان و والامقام با بذل جان خود که مهمترین و ارزشمندترین دارایی یک انسان است، موجب بقا و بالندگی این نظام و سربلندی ملت ایران شدند و امروز وظیفه‌ی ما علاوه بر پاسداشت یاد و نام آنان، حراست و صیانت از دستاوردهای گذشته است.

مهندس فرونچی با اشاره به جایگاه کار و تولید به عنوان یکی از سنگرهای جهاد و سازندگی ایران اسلامی، افزود: روز سوم هفته دفاع مقدس امسال با عنوان “تولید ملی _ آمادگی دفاعی و خودباوری” نامگذاری شده و ما نیز به عنوان جهادگران عرصه‌ی صنعت و تولید در چنین روز و مناسبتی به زیارت قبور شهدا آمدیم تا با آنان عهد و پیمان دوباره ببندیم و ان‌شاءالله تا بی‌ اثر کردن تحریم‌های ظالمانه دشمنان این سرزمین از تلاش دست نکشیم.

عناوین برگزیده