تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۶
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۱۳۲۱۵۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاون وزیر صمت؛

مشکل تامین مواد اولیه شرکت ایرالکو رفع شود

می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از خط تولید شرکت ایرالکو اراک بازدید و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.
مشکل تامین مواد اولیه شرکت ایرالکو رفع شود

به گزارش می متالز، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در بازدید از خط تولید شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) در اراک گفت: شرکت ایرالکو یکی از بزرگترین واحدهای تولید آلومینیوم در کشور محسوب می‌شود و با وجود مشکلات اقتصادی اکنون بالاتر از ظرفیت اسمی خود تولید می‌کند که جای تقدیر از کارکنان و تیم مدیریتی این واحد تولیدی دارد.

عباس تابش افزود: شرکت ایرالکو در تامین مواد اولیه خود با مشکلاتی مواجه است که در آینده ای نزدیک با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرتفع می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در ثبت و نگهداری محصولات فلزی در سامانه جامع انبارها باید ورودی و خروجی بار با یکدیگر همخوانی داشته باشند و در این صورت می توان علاوه بر جلوگیری از احتکار محصولات فلزی، نسبت به تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی پایین دستی نیز گام برداشت.

معاون وزیر صمت و ر ئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تامین حقوق مصرف‌کنندگان و وجود محصولات فلزی در بازار مهمترین هدف این سازمان در ثبت محصولات فلزی در سامانه جامع انبارها است که نتیجه این اقدام در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود.

دیدار با استاندار مرکزی، بازدید از شرکت کمباین سازی اراک و شماری از واحدهای تولیدی شهرستان ساوه از دیگر برنامه‌های سفر یک روز رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به استان مرکزی است.

 

عناوین برگزیده