تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۸
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۱۳۲۱۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

آشنایی با ظرفیت‌های بخش خصوصی نقطه قوت رزم‌حسینی است

می متالز - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آشنایی با ظرفیت‌های بخش خصوصی نقطه قوت علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به شمار می‌رود.
آشنایی با ظرفیت‌های بخش خصوصی نقطه قوت رزم‌حسینی است

به گزارش می متالز، علی جدی روز پنجشنبه با اشاره به اعلام وصول نامه رییس جمهوری درباره معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: رزم حسینی گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است و می‌تواند در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، فعالیت‌های خوبی انجام دهد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: از وزیر پیشنهادی صمت برای حضور در جلسه روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و ارائه برنامه‌های خود دعوت شده است و جمع بندی نظر کمیسیون در جلسه رأی اعتماد اعلام خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای کلی مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیر پیشنهادی صمت مثبت است، خاطرنشان کرد: نقطه قوت رزم‌حسینی، داشتن تجربه مدیریت در بخش‌های مختلف و آشنایی ایشان با ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: تحقق جهش تولید، ساماندهی بازار خودرو و بهبود وضعیت صنعت فولاد از جمله اولویت هایی به شمار می‌رود که از نظر کمیسیون صنایع و معادن باید در اولویت کاری وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

رییس‌جمهوری روز سه شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی علیرضا رزم‌حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد. رزم‌حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است.

وی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بوده و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

 رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد و نیز عضو هیات مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

عناوین برگزیده