تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۰
بازدید: ۳۹۸
کد خبر: ۱۳۲۹۴۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
در راستای موفقیت پایدار

گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای ششمین سال متوالی تمدید شد

می متالز - شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال ۹۴ موفق به دریافت آن شده بود، برای ششمین سال متوالی، تمدید کند.
گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای ششمین سال متوالی تمدید شد

گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای ششمین سال متوالی تمدید شد

به گزارش می متالز، ایساکو در چند سال اخیر با تلفیق هفت استاندارد مدیریتی در جهت رسیدن به یک سیستم جامع مدیریتی گام مهمی در جهت موفقیت پایدار برداشت و موفق به کسب گواهی‌نامه‌های مرتبط در این خصوص از شرکت ممیزی کننده شد. این شرکت، تنها شرکت خدمات خودرویی است که تمامی این استانداردها را با هم داراست و در آخرین ممیزی‌های صورت گرفته، موفق به تمدید این گواهی‌نامه های جامع شده است. 
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، این استانداردها، شامل سه استاندارد پایه، شامل مدیریت کیفیت (ISO9001)، مدیریت محیط زیست (ISO14001) و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌‌ای (45001 (ISO و چهار استاندارد دیگر با عناوینِ مدیریت آموزش برون سازمانی (ISO29993)، مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO10002)، مدیریت سنجش رضایت مشتریان (ISO10004) و مدیریت آموزش کارکنان (ISO10015) است که شرکت ایساکو در راستای ماموریت سازمانی خود، با تلفیق آن‌ها توانست یک سیستم مدیریت یکپارچه منحصر به فرد را پدید آورد.

تمدید گواهینامه‌های بین‌المللی به این معناست که شرکت ایساکو علاوه بر موفقیت در اثبات انطباق سیستم‌های مدیریت خود با الزامات استانداردهای مرجع و مقررات موسسات اعتبار دهنده بین‌المللی، توانسته است سیستم‌ها و فرآیندهای خود را به شکل مستمر بهبود بخشیده و همگام با استانداردهای روز دنیا، موفق به ارایه خدماتی با کیفیت به تمامی ذی‌نفعان، خصوصا مشتریان شود.
همچنین این شرکت توانسته است با اجرای این استانداردها در کنار سایر طرح‌ها، پروژه‌ها و اقدامات اصلاحی، برای یازدهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کند و با کسب امتیاز ۸۳.۹ در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با صدرنشینی در این حوزه افتخار ارایه بهترین خدمات به هموطنان را به دست آورد.

منبع: ایکوپرس
عناوین برگزیده
علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد
توضیحات مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره حواشی مجمع بیمه ملت:

علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد