تاریخ: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۷۶۷
کد خبر: ۱۳۳۰۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تقدیر مدیر HSE شرکت سنگ آهن از پرسنل بهداشت محیط شهرستان بافق

می متالز - به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، غلامرضا پور مدیر HSE شرکت سنگ آهن به همراه فخری بافقی مدیر روابط عمومی و حامد فتاحی سرپرست بهداشت محیط شرکت از پرسنل بهداشت محیط در بهداری آهنشهر، شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان ولیعصر(عج) و خانه های بهداشت بافق و مبارکه با اهداء شاخه گل تقدیر کردند.
تقدیر مدیر HSE شرکت سنگ آهن از پرسنل بهداشت محیط شهرستان بافق

به گزارش می متالز، مدیر HSE شرکت سنگ آهن به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط با معاون فنی بهداشت و درمان بافق و پرسنل بهداشت محیط شهرستان دیدار و از آنان تجلیل کرد.

به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، غلامرضا پور مدیر HSE شرکت سنگ آهن به همراه فخری بافقی مدیر روابط عمومی و حامد فتاحی سرپرست بهداشت محیط شرکت از پرسنل بهداشت محیط در بهداری آهنشهر، شبکه بهداشت و درمان،بیمارستان ولیعصر(عج) و خانه های بهداشت بافق و مبارکه با اهداء شاخه گل تقدیر کردند.

غلامرضا پور در دیدار با کوهگرد حسینی معاون فنی شبکه بهداشت و درمان بافق ضمن تشکر از تلاش های وی و پرسنل بهداشت محیط به ویژه در بحث مقابله با کرونا گفت: مجموعه بهداشت محیط شهرستان با نظارت هایی که از مراکز انجام می می دهد تلاش های بسیاری به ویژه از زمان شیوع بیماری کرونا انجام داده است و شرکت سنگ آهن نیز با پیاده نمودن دستور العمل ابلاغ شده در مجموعه خود با شبکه بهداشت و درمان در جهت پیشگیری از این بیماری همکاری نموده و اقدامات مثبتی نیز انجام گرفته است.

وی آرزوی موفقیت برای کوهگرد حسینی کرد و اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری در بحث های بهداشتی کرد و امیدوار شد هر چه سریعتر شاهد ریشه کنی کرونا در کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم.

سپس معاون فنی شبکه بهداشت و درمان بافق ضمن تشکر از حضور مسئولان حاضر بیان کرد: تلاش همکاران مجموعه بهداشت محیط از زمان شیوع بیماری کرونا برای تامین سلامت شهر و بهداشت محیط و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مناسبت های مختلف به ویژه ماه محرم و ایام پیش رو چندین برابر شده است.

کوهگرد حسینی امیدوار شد با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و نظارت مرکز بهداشت و درمان این دوران را سپری کنیم.

 

عناوین برگزیده