تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۳۳۵۳۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرعامل گروه خبر داد:

سایپا نخستین شاسی‌ بلند دو دیفرانسیل و آفرودی را تولید می کند

می متالز - مدیرعامل سایپا از برنامه تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در ایران با ویژگی‌ دو دیفرانسیل خبر داد که سال آینده به تولید انبوه می رسد.
سایپا نخستین شاسی‌ بلند دو دیفرانسیل و آفرودی را تولید می کند

به گزارش می متالز، جواد سلیمانی با تاکید بر استمرار و تداوم برنامه تحول‌گرایانه سایپا در سبد محصولات، گفت: پس از توقف عرضه پراید از طریق عرضه کوییک و ساینا و محصول جدید شاهین در سال جاری ، تحولی در سبد محصولات رخ داد.

وی ادامه داد: سال آینده نیز علاوه بر تولید و عرضه محصولی دیگر از پلتفرم SP100 که نخستین کراس‌اوور ایرانی به حساب می آید، تولید انبوه و عرضه خودرو جدید SUV (شاسی‌بلند) در دستور کار سایپا قرار گرفته که دارای ویژگی‌های دو دیفرانسیل و شاسی مستقل و خودرویی آفرودی و سرسخت است.

این مقام مسوول افزود: با ورود این محصول که در روزهای آینده جزئیات و اطلاعاتی بیشتری منتشر می شود، صنعت خودرو پس از سال‌ها شاهد تولید محصولی متفاوت در داخل خواهد بود.

به گفته سلیمانی از نیمه دوم سال تا پایان سال آینده با ورود ساینا.اس، کوییک.اس، شاهین، کراس‌اوور پلتفرم SP100 و خودرو شاسی بلند به خانواده محصولات سایپا، تحولی اساسی در سبد محصولات این شرکت ایجاد شده و تصویر ذهنی مشتریان و جامعه نسبت به سایپا تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: پوست‌اندازی و تحول اساسی در رویکرد سایپا در سخت‌ترین سال‌های صنعت خودرو که تحریم‌های خارجی، تنگناهای اقتصادی داخلی و شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، نشانه‌ای روشن از توانمندی مدیریتی و تعهد و تخصص مهندسان و کارکنان صنعت خودرو ایران است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده