تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۳۳۲
کد خبر: ۱۳۳۵۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور احمد پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران

مجمع عمومی سالانه انجمن مدیران صنایع برای تجدید انتخاب هیات رئیسه برگزار شد

می متالز - مجمع عمومی سالانه انجمن مدیران صنایع به ریاست احمد پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران و به واسطه الزام تعیین هیات رئیسه جدید، به‌صورت حضوری برگزار شد. در این جلسه، با آرای مکتوب اعضای انجمن تهران و شعب شهرستان‌ها، اعضای هیات مدیره جدید انجمن انتخاب شدند.
مجمع عمومی سالانه انجمن مدیران صنایع برای تجدید انتخاب هیات رئیسه برگزار شد

مجمع عمومی سالانه انجمن مدیران صنایع به ریاست احمد پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران و به واسطه الزام تعیین هیات رئیسه جدید، به‌صورت حضوری برگزار شد. در این جلسه، با آرای مکتوب اعضای انجمن تهران و شعب شهرستان‌ها، اعضای هیات مدیره جدید انجمن انتخاب شدند.

به گزارش می متالز، مجمع عمومی سالانه انجمن مدیران صنایع عصر روز دوشنبه، 7 مهر 99 با حضور اعضای انجمن تهران و شعب شهرستان‌ها و به ریاست احمد پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران برگزار شد.

احمد پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران درباره برگزاری این جلسه به‌صورت حضوری، گفت: با توجه به اینکه هیات رئیسه انجمن مدیران صنایع باید بعد از 3 سال با انتخابات تعیین می‌شد، ناگزیر جلسه مجمع عمومی سالانه این انجمن با تشدید پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار شد.

در این گردهمایی پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی و سرود کارآفرین، محسن خلیلی عراقی، رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جلسه را بر عهده گرفت و در ادامه با تعیین هیات رئیسه مجمع، جلسه رسمیت یافت.

در ادامه این جلسه، دبیر کل انجمن مدیران صنایع، گزارش عملکرد انجمن در سال ۱۳۹۸ را قرائت کرد و سپس خزانه‌دار و بازرس قانونی انجمن نیز گزارش‌های مربوط به اقدامات انجام شده در سال 98 را ارائه کردند.

پس از استماع گزارش‌های ارائه شده از سوی دبیر کل، خزانه‌دار و بازرس انجمن، مخالفان و موافقان به طرح نظرات پرداختند و سؤالات مطرح شده از سوی اعضا نیز توسط هیات مدیره انجمن پاسخ داده شد.

درنهایت مجمع، گزارش عملکرد اجرایی و مالی هیات مدیره و تراز منتهی به سال مالی ۱۳۹۸ را تصویب کرد و برای انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس قانونی به‌صورت کتبی رأی‌گیری به عمل آمد و اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره برای مدت ۳ سال و بازرس اصلی و علی‌البدل نیز برای مدت یک سال انتخاب شدند.

پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران پس از برگزاری انتخابات مجمع عمومی سالانه انجمن مدیران صنایع، گفت: با آرای اعضای انجمن، برخی از مدیران توانمند حوزه تجارت و تولید که در اتاق ایران فعال هستند نیز به هیات رئیسه جدید انجمن پیوستند و با حضور این چهره‌ها، امیدواریم انجمن در دور جدید بیش‌ازپیش موفق باشد و بتواند حل مشکلات و تحقق مطالبات اعضا را پیگیری کند.

نتایج حاصل از آرای مکتوب اعضای انجمن مدیران صنایع در مجمع عمومی سال 98 به این شرح است:

اعضای اصلی هیات مدیره

محسن خلیلی عراقی

محمدرضا جابر انصاری

نصرالله محمدحسین فلاح

سید حسین سلیمی

فاتح برائی

فاطمه هریسچیان هریس

جلیل افشار نژاد

ناصر ریاحی

محمدتقی سمنانی

علی نقیب

اسکندر ستوده

اعضای علی‌البدل

محمدمهدی راسخ

مهرداد نوری

مسعود جمالی

بازرس اصلی

احمد اثنی عشری

بازرس علی‌البدل

آقای مصطفوی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده