تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۲۲
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۳۳۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بنابر اعلام مدیرعامل:

برنامه ریزی‌ سودآوری بانک صادرات با جدیت دنبال می‌شود

می متالز - مدیرعامل بانک صادرات گفت: مبنای خوبی برای شروع موفق فعالیت بانک در سال ٩٧ آماده شده و امیدواریم با تلاش همه همکاران جهش اساسی در این سال در بهبود نسبت‌های مالی بانک صورت بگیرد.
برنامه ریزی‌ سودآوری بانک صادرات با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش می متالز، حجت اله صیدی در نشست نوروزی با مدیران بانک صادرات از عزم جدی برای نتیجه گرفتن از برنامه‌های تدوین شده مورد نظر خبر داد و گفت: بانک صادرات از بانک‌های برتر است و مسیر تعیین شده برای بهره گرفتن از برنامه های کوتاه‌، میان‌ و بلندمدت ادامه می یابد و در این راستا سال ٩٧ سال سرنوشت‌سازی است.

وی با اشاره با اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق همه اهداف در روزهای پایانی سال ٩٦ نهایی شد،افزود: .طی ٦ هفته منتهی به پایان سال ٩٦ تجهیز منابع و مطالبات بانک روند بهتری به خود گرفت امیدواریم با اجرای کامل آنها به نتایجی بهتر از اهداف مورد نظر دست یابیم، با جدیت به کار گرفته شده در ارکان مختلف بانک، سال ٩٧ سال پرباری برای بانک خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: نتایج عملکرد همکاران بانک قطعاً خود را نشان خواهد داد و در این راستا باید در بخش های مختلف تسهیلات، سرمایه گذاری ها، وجوه نقد، میزان بدهی ها، سهم از کل سپرده های نظام بانکی، مطالبات و ... اصلاح ساختارها خود را در صورت های سود و زیان نشان بدهد به نحوی که شواهد نشان می دهد سال ٩٧ سال اتفاقات خوب برای "وبصادر" است.

صیدی تاکید کرد: در مجموعه بانک صادرات نیز مشکل غیرقابل حل وجود ندارد و باید ضمن بالا بردن سهم بانک از حوزه خدمت گذاری و کمک به تولید ملی، شاهد آثار مثبت آن بر روی منابع و مصارف بانک باشیم.با توجه به ارزشگذاری درست اعداد و ارقام فنی، تعیین تکلیف مطالبات و سرعت گرفتن درآمدهای کارمزدی،از تمامی ظرفیت های شرکت های زیرمجموعه بانک برای عرضه بهترین خدمات به مشتریان استفاده می شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده