تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۲
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۳۳۷۹۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
سرپرست سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد:

راه اندازی کارخانه فولاد قاینات مهمترین اولویت سال جهش تولید

می متالز - جرجانی گفت: فولاد قائنات مهمترین طرح در میان ۱۹ طرح جهش تولید استان خراسان جنوبی است که تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
راه اندازی کارخانه فولاد قاینات مهمترین اولویت سال جهش تولید

به گزارش می متالز، «عباس جرجانی» کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که برای بررسی مسائل و آخرین وضعیت طرح فولاد قائنات برگزار شد، اظهار کرد: فولاد قائنات مهمترین طرح در میان 19 طرح جهش تولید استان خراسان جنوبی در سال جاری است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح فولاد قاینات با سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد ریال در دو بخش تولید آهن اسفنجی و فولاد سازی در شهرستان قائنات در حال احداث است، گفت: بازدید میدانی و عملیاتی از طرح و بخش های مختلف آن انجام شده و تمامی پرسنل این طرح مهم در بخش های مختلف با تمام توان و به صورت شبانه روزی در تلاشند تا هر چه سریع‌تر این طرح به بهره برداری برسد.

وی بر همکاری و همراهی همه جانبه بیش از پیش تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با مدیران فولاد قائنات تاکید کرد و گفت: این طرح بزرگ در راستای توسعه استان بسیار مهم و از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران مجتمع فولاد قاینات نیز باید تمام توان، ظرفیت و تلاش خود و پرسنل این طرح را برای اجرا و آماده سازی هرچه سریع تر طرح بکار گیرند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مستمر از مجتمع فولاد قاینات تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت، افزود: این بازدیدها و پیگیری ها تا زمان بهره برداری به صورت ویژه و عملیاتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور پیگیری مستمر مسائل پیش روی این طرح بزرگ استان ادامه خواهد داشت.

در این جلسه آخرین وضعیت طرح فولاد قاینات در حوزه زیرساخت های مورد نیاز از جمله برق و گاز مورد بحث و  مورد بررسی اعضای کارگروه قرار گرفت.

عناوین برگزیده