تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۱۳۳۸۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ورود مجدد واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید در استان خوزستان

می متالز - اعضای کمیته فعال سازی واحدهای تولیدی و گروه ساخت داخل جهت بررسی احتمالی شروع فعالیت تعداد ۱۵ واحد تولیدی در شهرستانهای آبادان و دزفول که به دلایلی در سال‌های گذشته تعطیل و یا با ظرفیت پایین مشغول فعالیت تولیدی بودند بازدید به عمل آوردند.
ورود مجدد واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید در استان خوزستان

به گزارش می متالز، امیر حسین نظری گفت: اعضای کمیته فعال سازی واحدهای تولیدی جهت بررسی احتمالی شروع فعالیت تعداد ۱۵ واحد تولیدی در شهرستانهای آبادان و دزفول که به دلایل گوناگون در سال‌های گذشته تعطیل و یا با ظرفیت پایین مشغول فعالیت تولیدی بودند بازدید به عمل آوردند.

نظری افزود: در این بازدید میدانی که مدیران و مالک های واحدهای مذکور نیز حضور داشتن ضمن بررسی امکان فنی شروع فعالیت و موانع شروع فعالیت نیز بررسی و عارضه یابی گردید.

وی تصریح کرد: مشکل نقدینگی، بازار فروش، بدهی های معوق بانکی و مالیاتی و بیمه‌ای از جمله علل تعطیلی و رکود واحدها بوده که در نهایت جهت رفع این مشکلات و مهیا شدن بستر لازم جهت ورود مجدد واحدها بر عرصه تولید با کمک مدیران واحدها در هر مورد برنامه‌ریزی لازم به عمل آمد.

نظری گفت: اعطای تسهیلات کم بهره، تعیین تکلیف بدهی‌های معوق، رفع مشکلات زیربنایی و تامین مواد اولیه از جمله مساعدت های احتمالی به این‌گونه واحدها می باشد

رییس صمت خوزستان خاطر نشان کرد : با توجه به سیاست و عزم وزارت صمت و این سازمان جهت ورود مجدد واحدهای راکد به چرخه تولید از کلیه مدیران واحدهای که برنامه فعال سازی واحدها را در دستور کار دارند، درخواست دارد مراتب را به دبیرخانه کمیته فعال سازی واحدها راکد مستقر در سازمان صمت این سازمان اعلام و پیگیری می باشد.

عناوین برگزیده