تاریخ: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۱۳۳۹۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

١٢٠٠ تن کاغذ تحریر احتکاری در شهرستان ری کشف شد

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: یکهزار و ٢٠٠ تن کاغذ احتکاری به ارزش ١٦ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان ری کشف شد.
١٢٠٠ تن کاغذ تحریر احتکاری در شهرستان ری کشف شد

به گزارش می متالز، موسی احمدی روز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: صاحب کاغذهای کشف شده با احتکار این میزان کالا به دنبال افزایش قیمت آن در بازار بود که با درایت بازرسان اداره صمت این محموله کشف و ضبط شد.  

وی با بیان اینکه کاغذهای تحریر کشف شده برای عرضه خارج از ضوابط و گران فروشی در یکی از  انبارهای شورآباد احتکار شده بودند، عنوان کرد: پرونده این مورد تشکیل و برای طی مراحل قانوی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

احمدی اضافه کرد: انبار فوق  به دلیل احراز تخلف احتکار توسط بازرسان اداره صمت شناسایی و کالاهای موجود در آن نیز ضبط شد.

رییس اداره صمت با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.

این مسوول یادآور شد: اداره صمت شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

عناوین برگزیده