تاریخ: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۲
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۱۳۴۰۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

یک کشور آفریقایی خواستار محصولات ذوب آهن شد

می متالز - سفیر کنیا در ایران با اشاره به کیفیت تولیدات ذوب آهن، خواستار همکاری با این شرکت برای استفاده از این محصولات در صنایع ساختمان، سدسازی و ... شد.
یک کشور آفریقایی خواستار محصولات ذوب آهن شد

به گزارش می متالز، بندیکت واتمبا با حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی، ایران را کشور صنعتی و توسعه یافته دانست و گفت: باتوجه به قابلیت های صنعتی ایران و معادن غنی در کنیا این دو کشور می توانند همکاری ها را افزایش دهند.

وی افزود: این کشور دارای معادن غنی سنگ آهن است و امید می رود از تجربه ایرانیان برای احداث کارخانه های فولادی و استخراج معادن بهره مند شویم .کشورهای آفریقایی به ویژه کنیا ارتباط خوبی با ایران دارند. تولیدات فولادی کارخانه های ایرانی به ویژه ذوب آهن، محصولات باکیفیتی است و امید می رود از این محصولات در صنایع ساختمان، سدسازی و ... استفاده کنیم.

مجید مرادیان معاون روابط عمومی ذوب آهن نیز درخصوص فرآیند و کیفیت محصولات گفت: ذوب آهن به عنوان اولین شرکت تولید کننده مقاطع طویل در غرب آسیا محصولات را به  پنج قاره دنیا صادر می کند. ریل تولیدی در این شرکت براساس استاندارد جهانی صورت می گیرد و با تولیدات مشابه شرکت های اروپایی قابل رقابت است.

وی با اشاره به توانمندی های کارشناسان صنعت فولاد ایران برای سرمایه گذاری و مشارکت در بخش معادن سنگ آهن و احداث صنایع فولادی در کنیا افزود: درخواست سفیر کنیا مبنی بر همکاری به استحضار مدیریت عالی و مسوولین ذی ربط در ذوب آهن می رسد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده