تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۱۳۴۲۶۳

دهکده لجستیک کرمانشاه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

می متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه دهکده لجستیک را یک فرصت فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و گفت: مقرر شده ۲۵۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی کرمانشاه به مجموعه راه‌آهن برای اجرای پروژه بزرگ دهکده لجستیک واگذار شود.
دهکده لجستیک کرمانشاه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

به گزارش می متالز، «مهرداد سالاری» عصر شنبه در حاشیه بازدید از پروژه دهکده لجستیک و ایستگاه خط بارگیری راه‌آهن کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه، افزود:  این پروژه اکنون مرحله طراحی آن انجام گرفته و در مراحل واگذاری زمین قرار دارد.  

وی اظهار داشت: در دهکده لجستیک بخش‌های مختلفی مانند بانک، انبارهای نگهداری کالا، سردخانه‌ها، مجموعه های خدماتی و سایر بخش ها پیش بینی شده که یک فرصت بسیار خوب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی محسوب می شود.

وی ادامه داد: دهکده لجستیک کرمانشاه از یک موقعیت بسیار مناسب برای دسترسی خیلی سریع به راه آهن، فرودگاه و کریدور بزرگراهی برخودار است.

وی همچنین در مورد ایستگاه بارگیری راه‌آهن کرمانشاه گفت: این ایستگاه باری به چهار خط ریلی مجهز شده که در آن کالاهایی مانند سوخت و انواع غلات بارگیری می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: قرار است سکوهای بارگیری غلات و زیرساخت های مورد نیاز مانند برق و آب این ایستگاه نیز فراهم شود.

سالاری اضافه کرد: همچنین قرار است شبکه ریلی به صورت آنتنی به مراکز مهم تولید کالا مانند پتروشیمی‌های استان، سیمان سامان و مراکز دیگر وصل شود و از این ظرفیت برای توسعه مراکز تولیدی استفاده شود.

عناوین برگزیده