تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۴
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۱۳۴۳۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازرسی بیش از 19 هزار واحد صنفی، تولیدی و خدماتی استان مرکزی در 6 ماهه اول امسال

می متالز - معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در شش ماهه ابتدایی سالجاری 19 هزار و 223 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی صورت گرفته و 2229 پرونده تخلف تشکیل شده است.
بازرسی بیش از 19 هزار واحد صنفی، تولیدی و خدماتی استان مرکزی در 6 ماهه اول امسال

به گزارش می متالز، محمد جواد قربانیان، ضمن اعلام این خبر گفت: در شش ماهه ابتدایی امسال 19 هزار و 223 واحدصنفی و صنعتی مورد بازرسی قرار گرفته و 2 هزار و 229 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: در همین بازه زمانی گشت های مشترک برگزار شده 105 درصد رشد داشته که نشان از عزم دستگاه های نظارتی بر مبارزه با تخلفات احتمالی صنوف و شرکتهای تولیدی دارد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی در خصوص مشارکت شهروندان در نظارت بر بازار و تماس با ستاد خبری سازمان بیان کرد: 3605 گزارش به ستاد خبری سازمان رسیده که از این تعداد 977 مورد تخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

قربانیان در خصوص تعداد پرونده های با ارزش ریالی بیش از 10 میلیون ریال نیز گفت: 250 پرونده با ارزش ریالی بیش از 10 میلیون ریال و جمعا 188 میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 164 درصد رشد داشته است.

وی در خاتمه در خصوص پرونده های قاچاق متشکله در شش ماهه ابتدایی سالجاری خاطر نشان کرد: 19 پرونده تخلف به ارزش 125 میلیارد ریال تشکیل و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

عناوین برگزیده