تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۴
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۱۳۴۵۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش بازار بورس امروز ۱۵ مهر ۹۹ / رشد ۲۴ هزار واحدی شاخص کل

می متالز - شاخص کل بازار نقدی بورس با رشد 1.65 درصدی به قله 1 میلیون و 514 هزار واحد صعود کرد. همچنین شاخص کل وزنی این بازار با رشد 1.35 درصدی به قله 5 هزار و 353 واحدی رسید.
گزارش بازار بورس امروز ۱۵ مهر ۹۹ / رشد ۲۴ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش می متالز، شاخص کل بازار نقدی بورس با رشد ۱.۶۵ درصدی به قله ۱ میلیون و ۵۱۴ هزار واحد صعود کرد. همچنین شاخص کل وزنی این بازار با رشد ۱.۳۵ درصدی به قله ۵ هزار و ۳۵۳ واحدی رسید. از جمله نمادهای مؤثر در شد بازار نقدی بورس را می‌توان «فارس» با ۳,۷۳۰ واحد، «ومبلت» با ۱,۳۷۳ واحد و «بورس« با ۱,۱۵۳ واحد دانست.

رشد ۲۳۷ واحدی شاخص کل فرابورس

البته شاخص کل بازار نقد فرابورس نیز از این رشد بی نصیب نماند و حدود ۲۳۷ واحد ترقی کرد. ۳ نماد که بیش‌ترین تأثیر را در شد بازار فرابورس داشتند عبارتند از «ذوب» با ۲۵ واحد، «بپاس» با ۲۳ واحد و «شگویا» با ۲۳ واحد می‌باشند. به طور کلی ۲۱۸ نماد در معاملات امروز بازار نقدی بورس در محدوده مثبت، ۹۹ نماد در محدوده منفی و ۶ نماد بدون تغییر معامله شدند.

ارزش ۸.۲ هزار میلیارد تومانی معاملات امروز بازار سهام

در بازار فرابورس نیز ۱۱۷ نماد در محدوده مثبت، ۳۲ نماد در محدوده منفی و تنها ۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند. مجموع ارزش معاملات امروز بازار سهام حدود ۸.۲ هزار میلیارد تومان بوده است که بازار نقد بورس سهم ۷.۹ هزار میلیارد تومان و فرابورس ۰.۳ هزار میلیارد تومان شد.

قفل شدن اکثرنمادهای بورسی در صف خرید

در کنار مثبت شدن شاخص‌ها، شاهد بسته شدن ۲۵۴ نماد در صف خرید بودیم که ارزش ۲ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومانی داشتند. همچنین صف فروش با ارزش ۱ هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان شامل ۷۳ نماد بود.

عناوین برگزیده