تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۷
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۱۳۴۷۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"وبصادر، شاوان" و ۷ نماد آماده بازگشایی شدند/ خروج موقت سایپا و ۸ شرکت

می متالز - ۹ نماد از جمله بانک صادرات و پالایشگاه لاوان آماده بازگشایی شدند اما سایپا، بانک تجارت، بانک‌ اقتصادنوین‌ و شش شرکت دیگر موقتا" از گردونه معاملات خارج شدند.
"وبصادر، شاوان" و ۷ نماد آماده بازگشایی شدند/ خروج موقت سایپا و ۸ شرکت

به گزارش می متالز، بازار سهام در حالی با روند مثبت و امیدبخشی آخرین روز کاری هفته را با رشد قیمت اکثر شرکت ها و افزایش 22 هزار واحدی شاخص در نیم ساعت اول شروع کرده که 9 شرکت آماده بازگشت به چرخه معاملات شدند.

براساس این گزارش، بانک صادرات، گروه صنایع بهشهر ایران، صنایع ریخته گری، پالایشگاه لاوان، تولید و صادرات ریشمک، ریل سیر کوثر با محدودیت نوسان قیمت و سبحان دارو، سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال و آبسال بدون محدودیت، آماده بازگشایی نماد شدند.

همچنین در برابر وقفه موقت معاملات سهام سایپا، بانک تجارت، بانک‌ اقتصادنوین‌، سرمایه گذاری ساختمان، باما، سرمایه گذاری خوارزمی و ملی‌ سرب‌ و روی‌ به دلیل نوسان بیش از 20 درصدی قیمت و گروه مالی سپهر صادرات به علت رشد بیش از 50 درصدی، غیبت سه شرکت سرمایه گذاری توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌، ایران خودرو دیزل کارخانجات‌ مخابراتی‌ و فیبر ایران‌ برای حداکثر برای 2 روز کاری ادامه یافت و نماد شرکت های داروسازی‌ فارابی‌، تکنوتار هم برای یک روز بسته شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده