تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۴
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۳۴۸۰۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
با طرح‌های مشترک مجلس و دولت

بازار فولاد و خودرو ساماندهی می‌شود

می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح‌های مشترک بین مجلس و دولت برای ساماندهی بازار خودرو و فولاد خبر داد.
بازار فولاد و خودرو ساماندهی می‌شود

به گزارش می متالز، حجت‌اله فیروزی از تدوین طرح‌های مشترک بین مجلس و دولت برای ساماندهی بازار خودرو و فولاد خبر داد و گفت: در دو روز گذشته، نشست‌های متعددی با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن، معاونت امور معدن و صنایع معدنی، معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس، خودروسازان و ستاد تنظیم بازار به‌منظور احصا راهکار‌های مورد نیاز برای منطقی کردن قیمت خودرو و فولاد برگزار شد.

وی افزود: در این نشست راهکار‌های ساماندهی بازار خودرو و فولاد که در شرایط کنونی گرانی این محصولات به یکی از چالش‌های نظام اقتصادی تبدیل شده، بررسی شد.

هشدار سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن معادن؛ سرمایه‌گذاران در بازار خودرو زیان می‌کنند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با هشدار به محتکران خودرو، تصریح کرد: با اجرایی کردن راهکار‌های مشترک مجلس و دولت برای منطقی کردن قیمت خودرو و فولاد نه تنها این سوداگران و محتکران نمی‌توانند سودی به دست آورند بلکه متضرر می‌شوند.

وی گفت: از آنجا که راهکار‌های مشترک مجلس و دولت برای ساماندهی بازار خودرو و فولاد به شدت بر قیمت این دو محصول اثرگذار است، مردم نباید به این بازار‌ها به عنوان محلی برای سرمایه‌گذاری توجه کنند، بلکه محتکران باید هرچه سریعتر خودرو‌های خود را به بازار عرضه کنند تا از زیان خود جلوگیری کنند.

عناوین برگزیده