تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۶
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۳۴۸۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش بازار امروز چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹ / رسیدن شاخص به عدد ۱ میلیون ۵۴۰ واحدی

می متالز - به گزارش بورس امروز، بازار سرمایه در روز جاری وضعیت مثبت دیروز را ادامه داد. در تابلوی امروز بازار نقد بورس شاهد رشد 1.72 درصدی شاخص کل بودیم که به 1 میلیون و 540 واحد رسید.
گزارش بازار امروز چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹ / رسیدن شاخص به عدد ۱ میلیون ۵۴۰ واحدی

به گزارش می متالز، بازار سرمایه در روز جاری وضعیت مثبت دیروز را ادامه داد. در تابلوی امروز بازار نقد بورس شاهد رشد ۱.۷۲ درصدی شاخص کل بودیم که به ۱ میلیون و ۵۴۰ واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن با رشد ۱.۲۶ درصدی به پله ۵ هزار و ۷۲ واحد رسید. از جمله نمادهای مؤثر در رشد این بازار «رمپنا» با ۳,۰۱۴ واحد، «فارس» با ۲,۲۸۵ واحد، «وبملت» ۱,۴۸۳ واحد بودند.

عبور ارزش معاملات از مرز ۱۵ هزار میلیارد تومان

در پایان معاملات امروز، ارزش این معاملات به ۱۵ هزار میلیارد تومان رسید که بازار نقدی بورس از سهم ۹.۳ هزار میلیارد تومانی و فرابورس از ۵.۷ هزار میلیارد تومانی برخوردار بودند. تابلو بازار نقد فرابورس نیز با تأثیرنمادهایی همچون «آریا» با ۷۱ واحد، «وسپهر» با ۳۲.۷ واحد و «صبا» با ۳۲.۳ واحد حدود ۲۶۸ واحد رشد کرد تا به پله ۱۸.۱۵ هزار واحدی برسد.

از کل معاملات امروز بازار نقدی بورس ۲۱۲ نماد در محدوده مثبت، ۱۰۰ نماد در محدوده منفی و ۹ نماد بدون تغییر معامله شدند. در بازار فرابورس نیز شاهد معامله ۱۱۶ نماد در محدوده مثبت، ۵۶ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

ارزش صف خرید به ۳ هزار میلیارد تومان رسید

در معاملات امروز ۲۴۴ نماد در صف خرید بسته شدند که ارزش این صف حدود ۳ هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان بوده است. همچنین ارزش صف فروش تشکیل شده در بازار سهام امروز حدود ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان میباشد که شامل ۱۵۴ نماد است.

ورود پول حقیقی به بازار

امروز شاهد ورود ۱۳۲ میلیارد تومان پول حقیقی بودیم که در روز گذشته این رقم حدود ۵۴۰ میلیارد تومان بوده است. از جمله نمادهایی که بیشترین ورودی پول حقیقی را داشتند شامل «وبملت» به میزان ۱۱۶ میلیارد تومان، «کاما» به میزان ۷۱ میلیارد تومان و «وتجارت» ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

در مقابل برخی نمادها نیز شاهد خروج پول حقیقی بودند. نماد «فولاد» با حجم ۸۹ میلیارد تومان، «اپرداز۲» با حجم ۷۹ میلیارد تومان و «بپاس» به میزان ۳۶ میلیارد تومان بیشترین خروج نقدینگی را از آن خود کردند.

عناوین برگزیده