تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۷
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۱۳۵۰۲۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
تابش:

پرونده خودروسازان متخلف به سازمان تعزیرات ارسال شد

می متالز - رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌گوید در حال حاضر شکایت‌های متعددی در حوزه خودرو به سازمان حمایت رسیده است که برخی از آنها در سازمان تعزیرات تعیین تکلیف شده و مابقی در انتظار رای است تا نتیجه عدم ایفای تعهدات مشخص شود.
پرونده خودروسازان متخلف به سازمان تعزیرات ارسال شد

عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده

به گزارش می متالز، عباس تابش رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان امروز(یکشنبه 6 مهرماه) پس از نشست بررسی واردات، ترخیص و رسوبات کالا و اخذ راهکار مناسب و قانونی، گفت: تامین کالا نقش اصلی در حفظ حقوق مصرف‌کنندگان دارد؛ تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد زمانیکه کالا به وفور در کشور وجود دارد تغییری در عرضه و تقاضای آن ایجاد نشده و مصرف‌کننده به جای خرید ماهانه با خیالی آسوده روزانه خرید می‌کند.

 

گشت بازرسی در سال 97 نسبت به 98 حدود ١٧درصد رشد داشته است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه گشت بازرسی در سال 97 نسبت به 98 حدود ١٧درصد رشد داشته است، اضافه کرد: در 6 ماه نخست سال 99 نسبت به شش ماهه دوم 98 حدود 10 درصد رشد بازرسی انجام گرفته است.

معاون وزیر صمت یکی از مشکلات کنونی را بازدارنده نبودن جرائم در برابر گرانفروشی و کم فروشی دانست و ادامه داد: کاهش زمان رسیدگی به پرونده و بازدارنده شدن جرائم برای مقابله با گرانفروشی و کم فروشی در دستور کار ما قرار دارد.

 

توضیحات معاون وزیر صمت درباره گرانی خودرو در بازار

معاون وزیر صمت درباره گرانی خودرو در بازار، تصریح کرد: قیمت خودرو با هماهنگی سازمان ایدرو و شورای رقابت تعیین می‌شود، بنابراین باید از این کانال دنبال شود.

رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تصریح کرد: در صورتی که شکایتی درباره این موضوع به سازمان حمایت از مصرف کنندگان شود، ما رسیدگی می کنیم؛ در حال حاضر شکایت‌های متعددی به ما رسیده است و تمام این شرکت‌ها را به سازمان تعزیرات ارسال شده است برخی از آنها تعیین تکلیف شده و مابقی در انتظار رای سازمان تعزیرات است تا نتیجه عدم ایفای تعهدات مشخص شود.

عناوین برگزیده