تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۱۳۵۰۸۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
سال جهش تولید در قطب فولاد کشور

دستیابی به حدنصاب توقف ۶ ثانیه‌ای در حمل سرباره کوره‌های قوس الکتریکی

می متالز - به همت پولادمردان فولاد مبارکه حدنصاب توقف ۶ ثانیه ای در حمل سرباره حاصل شد.
دستیابی به حدنصاب توقف ۶ ثانیه‌ای در حمل سرباره کوره‌های قوس الکتریکی

به گزارش می متالز، رئیس واحد حمل و فرآوری سرباره فولاد مبارکه گفت:زمان توقف ناشی از حمل سرباره در کوره‌های قوس الکتریکی، با ثبت تعویض تعداد ۲۰ هزار و ۷۹۳ پاتیل سرباره کوره قوس الکتریکی و دو هزار و ۸۳۲ پاتیل سرباره واحد عملیات ثانویه به ۶ ثانیه به ازای هر ذوب کاهش یافت.
رحیم خلقی با تأکید بر اینکه این کاهش، نقش مؤثری در کسب حدنصاب‌های اخیر شرکت داشته است، افزود: با دستیابی به حدنصاب توقف ۶ ثانیه‌ای در حمل سرباره، درمجموع ۲۰ هزار و ۵۱۰ ذوب محقق شد.
فولاد مبارکه سهم ۵۰ درصدی تولید فولاد در مجموعه شرکت‌های ایمیدرو (تولید سالانه بیش از هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تن فولاد خام) و سهم یک درصدی در تولید ناخالص داخلی و پنج درصدی در تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده است.
فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده ورق‌های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا (سهم ۲۰ درصدی) و بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان (سالانه ۱۲ میلیون تن) است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد