تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۵
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۱۳۵۲۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اعلام کرد:

راه اندازی 65 پروژه نیمه تمام در قم با اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۲ هزار نفر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، توسعه و احیای واحدهای تولیدی قم را از اولویتها دانست و گفت: در این راستا 65 پروژه نیمه تمام راه‌اندازی شد که برای ۲ هزار و ۳۱۷ نفر ظرفیت اشتغال مستقیم به وجود آورد.
راه اندازی 65 پروژه نیمه تمام در قم با اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۲ هزار نفر

به گزارش می متالز، محمود سیجانی بیان کرد: الزاماتی برای توسعه ۱۸۰ واحد صنعتی دیده شده است و در این زمینه اکثر دستگاه‌های اجرایی هم همکاری خوبی داشته‌اند، اما در این میان برخی مشکلات در بعد ملی مانند نوسانات ارزی و تأمین ارز موجود و مواد اولیه وجود دارد که مشکلات ملی است و قرار شد در آینده به اتفاق استاندار در جلسه‌ای با وزیر صمت این مشکلات پیگیری شود.

وی با اشاره به صدور پروانه برای واحدهای تولیدی موجود برای توسعه بیشتر، بیان کرد: خوشبختانه ۱۳۲ پروانه بهره‌برداری برای واحدهای موجود صادر شد و ۶۵ پروژه نیمه تمام هم راه‌اندازی شده که ۲ هزار ۳۱۷ نفر ظرفیت اشتغال مستقیم و با سرمایه ۴۷۶ میلیارد تومان به مدار تولید اضافه شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد: نسبت به سال گذشته به ویژه در ۳ ماهه دوم سال جهش بسیار خوبی داشتیم و در ۶ ماهه دوم هم بر اساس هدف‌گذاری در تلاش هستیم که در کنار جهش و رونق تولید در زمینه نهضت ساخت داخل و افزایش صادرات گام‌هایی برداریم.

عناوین برگزیده