به گزارش می متالز، محمود سیجانی افزود: احیای ۲۵ واحد تولیدی راکد پیش بینی شده بود که ۱۵ واحد آن در ۶ ماهه نخست سال احیا شد؛ و واحدهای کوچک در بازدیدهای میدانی احیا شدند که این برنامه جزو برنامههای بازدید استاندار و هیئت همراه در قالب هفتههای اقتصادی است.
سیجانی گفت: راهبرد بعدی ما توسعه فروش داخلی است که ۲ بخش مد نظر داریم؛ ترویج مصرف کالای تولید داخل و همچنین تجارت الکترونیک که با راهاندازی فروشگاههای الکترونیکی و اینترنتی هم گرایش به مصرف تولید داخل افزایش یابد و هم خرید غیرحضوری در شرایط کرونایی کنونی فرهنگسازی شود.
وی عنوان کرد: گرایش به شرایط خرید غیرحضوری الزامی است و به ۱۶ فروشگاه در قم مجوز فعالیت رسمی داده شده است.