تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۰
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۳۵۳۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پایان مهرماه انجام می شود:

برگزاری هشتمین کمیسیون مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان

می متالز - رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین کمیسیون مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان پایان مهرماه امسال در پاکستان برگزار خواهد شد.
برگزاری هشتمین کمیسیون مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان

به گزارش می متالز، داوود شهرکی در جلسه کارگروه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران و نمایندگان دستگاه های ذیربط و فرماندار میرجاوه که در محل استانداری استان برگزار شد، بیان کرد: در راستای توسعه روابط تجاری جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان هشتمین کمیسیون مشترک تجاری مرزی ایران و پاکستان در شهر کویته ایالت بلوچستان پاکستان پایان مهرماه سالجاری ، برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه در کمیته مشترک مرزی فی ما بین دو کشور تفاهمنامه منعقد خواهد شد، در این جلسه نظرات و پیشنهادات دستگاه های مرتبط در خصوص تدوین و اصلاح نهایی این توافقنامه اعمال گردید.

شهرکی افزود: در هشتمین کمیسیون مشترک تجارت مرزی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان موضوعاتی از قبیل توسعه روابط دو جانبه در بهبود تجارت ‌و ‌رفع موانع و مشکلات تجار و بازرگانان دو کشور و توسعه مبادلات تجاری دو طرف و با حضور مسوولین ارشد کشوری و استانی دو کشور مورد توافق قرار خواهد گرفت.

عناوین برگزیده