تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۴
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۱۳۵۳۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تلاش برای بازاری مثبت

می متالز - در پایان معاملات امروز ارزش معاملات 10.901.991 میلیارد تومان بود که سهم بورس از این ارزش 7.801.498 میلیارد تومان و فرابورس 3.100.499 میلیارد تومان بود.
تلاش برای بازاری مثبت

به گزارش می متالز، در پایان معاملات امروز ارزش معاملات ۱۰.۹۰۱.۹۹۱ میلیارد تومان بود که سهم بورس از این ارزش ۷.۸۰۱.۴۹۸ میلیارد تومان و فرابورس ۳.۱۰۰.۴۹۹ میلیارد تومان بود.

شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۱۴۳ واحدی به عدد یک میلیون و ۵۴۱ و ۸۴۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۳۱۹ واحدی به عدد ۴۱۰ هزار و ۵۱۷ واحد رسید.

این درحالیست که شاخص فرابورس کاهش ۳۸ واحدی همراه شد تا به شاخص این بازار را به ۱۸هزار و ۱۱۵ واحد رساند.

تاثیرگذارترین نمادها

فولاد با ۲هزار و ۸۱۹ واحد، فملی با یک هزار و ۸۷۷ واحد و تاپیکو با یک هزار و ۸۵۴ بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص کل داشتند.

در بازار فرابورس نیز نماد کگهر با ۲۴ واحد، شگویا با ۲۲ واحد و هرمز با ۲۰ واحد بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص امروز این بازار برجای گذاشتند.

مجموع تعداد و ارزش صف‌ها

در مجموع بازار بورس و فرابورس ۱۷۱نماد در صف فروش قرار داشتند که ارزش این صف ها ۱۰ هزار و ۵۳۲ میلیارد و ۳۴۸ میلیون تومان بود.

در مجموع بازار بورس و فرابورس ۲۳۸ نماد در صف خرید قرار داشتند که ارزش این صف ها ۲ هزار و ۷۲۵ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان بود.

آمار ورود و خروج پول حقیقی

مقدار خروج پول حقیقی در روز جاری حدود ۴۲۲ میلیارد تومان بود. خروج پول حقیقی در روز چهارشنبه ( ۱۶ مهرماه) حدود ۱۵۸۰ میلیارد تومان بوده است.

بیشترین ورود پول حقیقی مربوط به نماد اخابر با ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، وپارس با ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، خودرو با ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، وتجارت با ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، دشیمی با ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. همچنین نماد شبندر با ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، خساپا با ۱۳ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان، همراه با ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، ودی با ۱۱ میلیاردتومان و درنهایت رمپنا با ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در رتبه های بعدی ورود پول حقیقی قرار می‌گیرند.

بیشترین خروج پول حقیقی مربوط به نماد های فولاد با ۹۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، فملی با ۶۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، وبصادر با ۵۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، کگل با ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و تاپیکو با ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است. همچنین نمادهای کاوه با ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، دماوند با ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، فارس با ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، بپاس با ۱۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و درنهایت دی با ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در رده های بعدی خروج پول حقیقی قرار می گیرند.

در معاملات امروز بورس تهران نمادهای شفارس، وآذر، کاذر، پارسیان، شکربن، بموتو، ونوین، کاما، وتجارت، تملت، وپارس، کحافظ، خودرو و درنهایت چفیبر با تغییرات ۲۰ درصدی در معاملات خود با وقفه ۶۰ دقیقه ای همراه بودند. همچنین در معاملات امروز فرابورس نمادهای دتولید، ذوب، شاوان، سمگا، سمگاح نیز در پی تغییرات ۲۰ درصدی قیمت سهام خود با وقفه ای در معاملات امروز خود روبه‌رو شدند.

در این میان نمادهای وسپهر، حسیر، ریشمک به موجب تغییرات ۵۰ درصدی قیمت متوقف شدند.

نمادهای با افشای اطلاعات گروه الف

درمعاملات امروز بازار سرمایه نمادهای خاور، سامان، ونوین، کاما، حفاری ، وبملت با افشای اطلاعات الف همراه بودند.

نمادهای با افشای اطلاعات گروه ب

کاما، فروی، جم، وخاور، ومعادن، تملت، وتجارت با افشای اطلاعات گروه ب همراه بودند.

عناوین برگزیده