تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۴۷۲
کد خبر: ۱۳۵۳۴۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
شهردار آزادشهر:

المان شهدای معدن در آزادشهر نصب می شود

می متالز - المان شهدای معدن به یاد شهدای معدن زمستان یورت که مظلومانه به شهادت رسیدند به زودی در میدان امیرالمؤمنین(علیه السلام) آزادشهر نصب می شود.
المان شهدای معدن در آزادشهر نصب می شود

به گزارش می متالز، «علی اصغر منصوری رضی» عصر امروز(شنبه 19 مهر) اظهار کرد: به منظور بهبود عبور و مرور عملیات آسفالت در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.

شهردار آزادشهر به احداث کانال و جدول در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: احداث 800 متر کانال در کمربندی آزادشهر به منظور رفع بوی نامطلوب آن منطقه در دستور کار قرار گرفت که این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه توجه به نقاط محروم آزادشهر از جمله برنامه های مهم ما است، بیان کرد: 20 متری شهید نوری یکی از محروم ترین نقاط آزادشهر بود که اقدامات مختلفی در این منطقه در حال انجام است تا از لحاظ اقتصادی و فرهنگی دچار تحول شود.

منصوری رضی با بیان اینکه اقدامات عمرانی مختلفی اعم از احداث پارک شهید کوهساری، ایجاد آبشار بزرگ در پارک زیتون و ایجاد المان در میدان مرکزی در آزادشهر در دست اقدام است، یادآور شد: المان شهدای معدن به یاد شهدای معدن زمستان یورت که مظلومانه به شهادت رسیدند به زودی در میدان امیرالمؤمنین(علیه السلام) آزادشهر نصب می شود.

شهردار آزادشهر تصریح کرد: خیابان مکتب الزهرا(سلام علیها) آزادشهر در منطقه کم برخوردار و محروم واقع شده و دارای پل عابر پیاده کوچک و آهنی بود که عبور و مرور مردم به سختی انجام می شد و توجه به این مهم یکی از مطالبات مردم این منطقه بوده است.

وی اضافه کرد: امسال از محل اعتبارات ماده 10، بیش از 600 میلیون تومان اعتبار برای ایجاد پل عابر پیاده در خیابان مکتب الزهرا(سلام الله علیها) آزادشهر اختصاص یافته است که این پروژه در مدت سه ماه به بهره برداری رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

عناوین برگزیده