تاریخ: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۷
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۱۳۵۶۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تشریح نظارت میدانی نماینده ملایر:

بیگی نژاد: از هم‌نشینی با خانواده فقرا تا رفع مشکل یک کارآفرین

می متالز - نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: سرکشی از ادارات حوزه انتخابیه، دیدارهای رو در رو با مردم، حضور در روستاها و منازل فقرا و همچنین دیدار با خانواده های شهدا با هدف آگاهی از مشکلات آن‌ها از جمله اقداماتی است که در نظارت‌های میدانی انجام می‌دهم.
بیگی نژاد: از هم‌نشینی با خانواده فقرا تا رفع مشکل یک کارآفرین

هادی بیگی نژاد

به گزارش می متالز، هادی بیگی‌نژاد در تشریح نظارت میدانی خود از شهرستان ملایر در ایام سرکشی نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه، گفت: سرکشی از ادارات حوزه انتخابیه، دیدارهای رو در رو با مردم، حضور در  روستاها و منازل فقرا و دیدار با خانواده های شهدا با هدف آگاهی از مشکلات آن‌ها و تلاش در جهت این مشکلات، آرام کردن دل مردم، رساندن بسته‌های معیشتی به دست محرومان و... از جمله اقداماتی است که در نظارت‌های میدانی انجام می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارگروهی برای ایجاد و تسهیل امر اشتغال در شهرستان ملایر تشکیل داده است، افزود: به‌عنوان مثال یک کارآفرین چندین ماه به دنبال ایجاد دامداری بود و به روزانه 5 مترمکعب آب نیاز داشت اما باوجود عدم محدودیت آبی در منطقه، توسط دستگاه‌های اجرایی بلاتکیلف مانده بود که خوشبختانه با پیگیری‌هایی که به‌عنوان خادم ملت انجام دادم مشکل این کارآفرین حل شد. این فرد به عنوان یک استاد دانشگاه، دارنده بالاترین ضریب تولید بره گوسفندی در شهرستان است لذا معتقدم حمایت دولت از این افراد ضروری است و نباید کارآفرینان ماه ها درگیر رفع مشکلات ابتدایی باشند.  

وی با اعتقاد به اینکه می‌توان از مسیرهای قانونی مشکلات مردم را حل کرد اما کم‌کاری‌ و کارشکنی‌های اداری مانع این مهم می‌شود، اضافه کرد: پیگیری برای تسهیل پرداخت وام به افراد نیازمند و تسهیل کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان در ادارات با توجه به تخصص و توانایی‌های‌شان از دیگر اقداماتی است که در نظارت‌های میدانی مورد توجه قرار می‌دهم.  

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: تلاش برای جذب اعتبار به منظور حل مشکلات زیربنایی روستاها از دیگر اقدامات متداول اینجانب در روزهای سرکشی به حوزه انتخابیه بود.

عناوین برگزیده