تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۸۰۲
کد خبر: ۱۳۵۷۹۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آخرین نتایج حاصل از دعوی «وملت»

می متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ملت از نتایج دعوی متقابل شرکت منحله سرمایه‌گذاری و مسکن ایثارگران خراسان رضوی خبر داد.
آخرین نتایج حاصل از دعوی «وملت»

به گزارش می متالز، محسن احمدی با اعلام این خبر گفت: کلیه اقدامات انجام شده توسط شرکت منحله سرمایه‌گذاری و مسکن ایثارگران خراسان رضوی و آقای محمدجواد خلاقی بر اساس متمم جعلی مبایعه‌نامه انجام شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه مستشاران شعبه ۱۸ دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی، با بی‌اعتنایی به مقررات آمره و قوانین موضوعه کشور و نبود توجه به اصول شرعی مبادرت به صدور رأی کرده‌ان که در تاریخ قضایی ایران بی‌سابقه بوده است.

اعتراض به رای غیرقانونی و تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ملت افزود: بدین منظور شرکت سرمایه‌گذاری ملت کلیه امکانات خود را در جهت اعتراض به رأی غیرقانونی صادره علیه این شرکت بسیج کرده است و تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری از مجاری قانونی به عرض ریاست قوه قضائیه و مسئولین ذی‌ربط رسیده است.

احمدی تصریح کرد: این موضوع با نظر مثبت مدیریت جهت بررسی بیشتر به کارشناسان مربوطه ارجاع داده شده است.

همچنین مراتب اعتراض این شرکت توسط وکلای آن در خصوص عدول از مقررات آمره قانونی در ارتباط با دریافت نکردن هزینه دادرسی مراحل بدوی و تجدیدنظر به شعبه ۴۰ دادگاه عمومی حقوقی مشهد که رأی صادره زیر نظر آن مرجع در حال اجراست، اعلام شده است.

توقف عملیات اجرائی تا پرداخت هزینه دادرسی توسط محکوم له

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ملت گفت: در لایحه تقدیمی به شعبه مذکور توقف عملیات اجرائی تا پرداخت هزینه دادرسی توسط محکوم له، درخواست شده بود که شعبه مذکور با پذیرش مراتب درخواست، دستور توقف عملیات اجرائی را به شعبه ۱۱ اجرای احکام مدنی مورد تاکید قرار داده است.

وی افزود: همچنین سایر تلاش‌ها برای اثبات تخلف و جعل مستند صدور رأی غیر شرعی و غیرقانونی از طریق مراجع مربوط ادامه دارد و تخلفات عاملین تصمیم‌های ناصواب به مراجع نظارتی جهت پیگیری اعلام شده است. به محض حصول نتیجه، مراتب به اطلاع آن مدیریت محترم خواهد رسید.

عناوین برگزیده