تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۵۳
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۳۵۸۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توضیح شرکت غایب ۴۵ روزه درباره آخرین وضعیت پرونده حقوقی

می متالز - سرمایه گذاری ملت که با غیبت ۴۵ روزه و تعلیق نماد روبرو است درباره آخرین وضعیت پرونده حقوقی شرکت منحله علیه این شرکت توضیح داد.
توضیح شرکت غایب ۴۵ روزه درباره آخرین وضعیت پرونده حقوقی

به گزارش می متالز، سرمایه گذاری ملت که به دلیل عدم رفع ابهام نتیجه طرح دعوی شرکت منحله سرمایه گذاری مسکن ایثارگران خراسان رضوی علیه "وملت" از سه شهریور با توقف و تعلیق نماد روبرو است درباره آخرین وضعیت این پرونده حقوقی توضیح داد.

براین اساس، محسن احمدی مدیرعامل "وملت" درخصوص اقدامات صورت گرفته اعم از نتایج دعاوی متقابل و یا هر گونه رویداد با اهمیتی در رابطه با دعوی حقوقی شرکت اعلام کرد: کلیه اقدامات انجام شده توسط شرکت منحله سرمایه گذاری و مسکن ایثارگران خراسان رضوی و محمد جواد خلاقی بر اساس متمم جعلی مبایعه نامه صورت گرفته و متأسفانه مستشاران شعبه 18 دادگاه تجدید نظر استان خراسان رضوی با بی اعتنایی به مقررات آمره و قوانین موضوعه و عدم توجه به اصول شرعی مبادرت به صدور رأی کرده اند که در تاریخ قضائی ایران بی سابقه بوده و با نصفت قضائی و عدالت معاوضی نیز بیگانه و در تغایر است.

بدین منظور سرمایه گذاری ملت کلیه امکانات را در جهت اعتراض به رأی غیر قانونی صادره علیه این شرکت بسیج کرده و تقاضای اعمال ماده 477 قانون آئین دادرسی کیفری از مجاری قانونی به عرض ریاست قوه قضائیه و مسئولین ذیربط رسیده و با نظر مثبت جهت بررسی بیشتر به کارشناسان مربوطه ارجاع شده است.

همچنین مراتب اعتراض این شرکت توسط وکلاء آن درخصوص عدول از مقررات آمره قانونی در ارتباط با عدم دریافت هزینه ی دادرسی مراحل بدوی و تجدید نظر به شعبه 40 دادگاه عمومی حقوقی مشهد که رأی صادره زیر نظر آن مرجع در حال اجرا است، اعلام شده و در لایحه تقدیمی به شعبه مذکور توقف عملیات اجرائی تا پرداخت هزینه دادرسی توسط محکوم له درخواست شده بود که شعبه با پذیرش مراتب درخواست طی نامه 29 شهریور دستور توقف عملیات اجرائی را به شعبه 11 اجرای احکام مدنی مورد تاکید قرار داده است.

سایر تلاش ها برای اثبات تخلف و جعل مستند صدور رأی غیر شرعی و غیر قانونی از طریق مراجع مربوط ادامه دارد و تخلفات عاملین تصمیم های ناصواب به مراجع نظارتی جهت پیگیری اعلام شده است که به محض حصول نتیجه، مراتب به اطلاع آن مدیریت خواهد رسید.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده