تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۰
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۳۶۰۰۳
سرویس خبر : انرژی

بورس انرژی برق مشترکان صنعتی پر مصرف را تامین می‌کند

می متالز - مدیرعامل شرکت بورس انرژی از مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم انجام معاملات خرید برق مشترکان بالای ۵ مگاوات از طریق «انرژی» خبرداد.
بورس انرژی برق مشترکان صنعتی پر مصرف را تامین می‌کند

به گزارش می متالز، سید علی حسینی درباره مصوبه هیات وزیران گفت:  با توجه به بند ۱ مصوبه مذکور مبنی بر تامین برق مشترکین بالای ۵ مگاوات از طریق معاملات دوجانبه بورس انرژی و دیگر روش‌های متداول، شایان ذکر است افشای اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی نشده و گزارش تفسیری مدیریت برای دوره مالی منتهی به شهریورماه ۹۹ و ارائه برآورد درآمدهای عملیاتی سال ۹۹ بورس انرژی و سهم پایین کارمزد معاملات برق در درآمدهای عملیاتی این شرکت، انجام شده است.

وی ادامه داد: براین اساس به نظر می‌رسد مصوبه یادشده منجر به تغییر با اهمیتی در برآورد مجموع درآمدهای عملیاتی امسال شرکت بورس انرژی نخواهد شد. براساس تبصره بند ۲ مصوبه یادشده مبنی بر لزوم تامین زیرساخت‌های لازم برای تامین برق موردنیاز مشترکان، از سوی وزارت نیرو و با همکاری شرکت بورس انرژی ظرف ۶ ماه تدوین و ابلاغ می‌شود.

حسینی گفت: با توجه به اینکه ضوابط اجرایی مصوبه یاشده تدوین و ابلاغ نشده است، ارائه اطلاعات درباره آثار و تبعات آن هم‌اکنون امکان پذیر نیست.

همچنین از سهامداران و سرمایه گذاران محترم درخواست می شود در تصمیم‌های خود، به‌منظور آگاهی از وضع مالی شرکت به اطلاعیه‌های آینده توجه کنند.

عناوین برگزیده