تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۱۳۶۵۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج‌ و نیم عصر:

دهان باز صرافی ملی با ادعای ربیعی

می متالز - ساعت پنج‌ و نیم عصر نیم‌نگاهی دارد به آدرس‌های غلطی که مردم را به بازی می‌گیرد تا پروژه استعفایی که هنوز روبان آن پاره نشده است.
دهان باز صرافی ملی با ادعای ربیعی

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله خبر آورده که برخی پتروشیمی‌های بزرگ که اگر بگویم اقتصاد به آن‌ها تکیه کرده گزافه نگفته‌ایم، این روز‌ها استاداسدی شده‌اند.

شنیده شده که برخی خطوط تولیدی این پتروشیمی به عمد تعطیل شده تا بازارآزاد بدون عرضه بماند و تقاضا‌ها باعث افزایش نرخ شود و آنگاه است که این پتروشیمی‌ها در نقش سوپرمن با نرخ‌های جدیدی در حد بازار آزاد باردیگر به میدان می‌آیند!

خسته نباشید دلاورها، چه کسی بذر کینه را از اقتصاد داخلی در دل شما کاشته است! پیامد و دود آن در چشم مردم می‌رود ...

 

روبانی برای استعفا

چندی پیش خبر‌های استعفا کتبی و شفاهی برخی از مدیرانی که شیرفلکه‌ها را در دست دارند، به بیرون درز کرد اما؛ کاری به تایید یا تکذیب این استعفا‌ها نداریم، ولی یک سوال داریم، چه کسی تابه‌حال استعفا داده که ایشان دومی باشند، روبان استعفا‌ها تاحالا پاره نشده ...

 

کی بود کی بود من نبودم!

امان از آدرس‌های غلط پاستور ...
سخنگوی حیاط دولت گویا پس از چیدن خرمالو‌ها ادعایی داشته که قیمت دلار واقعی نبوده و تقاضایی هم نیست؛ برادر گل به خودی می‌زنی! اگر تقاضا نیست صرافی ملی چرا نرخ‌ها را بالا می‌برد
یاد آن افتادیم که گفتند، کرونا کار جن‌یان است. پس بالا رفتن قیمت دلار کار کیست؟!

 

تابلو را بدون شفافیت رها نکنید

حضور در تابلوی بازارسرمایه برای معاملات یک شرط مهم به‌نام شفافیت دارد؛ یکی از شرکت‌هایی که سودای ورود به بازارسرمایه را دارد و حتی در آخرین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه نیز وسط غرفه‌های ارکان زاییده شد و فراموش نمی‌کنیم که روسای برگزاری این نمایشگاه حتی سمت این ابرغرفه ظاهر نشدند که مبادا حرف و حدیثی در نیاید اما؛ یک سوال مهم که مگر می‌شود آنقدر وام‌های تو در تو این شرکت و بانکی که سایه آن بالای سر این مال قرار دارد، بدون شفاف‌سازی‌ها واقعی بتواند در بازارسرمایه‌ای که نخستین شعار آن شفافیت است، در تابلوی آن ظاهر شود.

عناوین برگزیده