تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۸
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۳۶۷۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
یک مسوول خبر داد:

صدور ۵۸ فقره مجوز معدنی و کشف‌های جدید ذخایر در خراسان جنوبی

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۵۸ فقره مجوز معدنی در نیمه سال جاری در استان صادر و زمینه اشتغال ۸۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شد.
صدور ۵۸ فقره مجوز معدنی و کشف‌های جدید ذخایر در خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، عباس جرجانی، امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه به خبرنگاران اعلام کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۴ فقره پروانه بهره برداری معدنی، ۹ فقره گواهی کشف و ۳۵ فقره پروانه اکتشاف در خراسان جنوبی صادر شده است.

وی اظهار کرد: این پروانه‌های اکتشاف در مساحتی حدود ۲۶۴ کیلومتر مربع صادر و برای عملیات اکتشاف مواد معدنی مربوطه ۱۶۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: ۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تن ذخیره قطعی مواد معدنی جدید نیز با هزینه کرد ۲۲ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال در بخش گواهی کشف‌های صادره در نیمه نخست سال جاری شناسایی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: در این مدت با صدور ۱۴ فقره پروانه بهره برداری معدنی، بالغ بر ۱۳۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در استان صورت گرفت.

جرجانی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ فقره پروانه بهره برداری معدنی در ۶ ماهه نخست سالجاری با استخراج اسمی سالانه دو میلیون تن تمدید شده است.

عناوین برگزیده