تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۲
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۱۳۶۷۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شستا خبر داد:

واگذاری سهام رایتل در زمستان 99/ اصلاح قرارداد RAN Sharing با همراه اول و ایرانسل

می متالز - مدیرعامل گروه شستا از واگذاری سهام شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بازار بورس در زمستان سال 99 و اصلاح قراردادهای RAN Sharing و رومینگ این اپراتور با همرا اول و ایرانسل خبر داد.
واگذاری سهام رایتل در زمستان 99/ اصلاح قرارداد RAN Sharing با همراه اول و ایرانسل

به گزارش می متالز، محمد رضوانی فر صبح امروز در مجمع عمومی عادی سالیانه شستا برای سال مالی منتهی به 31 خراد ماه 99 با اعلام این خبر افزود: سرمایه این شرکت از هزار میلیارد تومان به 4500 میلیارد تومان افزایش یافته است.

او در گزارش عملکرد سالیانه این هدلینگ از خروج رایتل از زیاندهی خبر داد و گفت: در عملکرد مالی رایتل تا پایان سال 98 میزان سود عملیاتی مثبت آن به 113 میلیارد تومان رسیده است. این درحالیست که این رقم در سال 97 با زیان 568 میلیارد تومانی مواجه بود.

رضوانی فر با اشاره به اینکه درحال حاضر رایتل پنج میلیون و 300 هزار مشترک دارد، افزود: رکورد مصرف ماهاینه اینترنت در شبکه رایتل از آغاز فعالیت این شبکه با رقم 23 پتابایت شکسته شده است و ترافیک این شبکه از 450 به 923 ترابایت در روز افزایش یافته است و بیشینه ترافیک مصرفی روزانه مشترکین فعال به 63 درصد افزایش یافته است.

او از قرار گرفتن شرکت های توسعه سلامت الکترونیک هدی، شفا تامین،سپهر پرداز رسا، بازرگانی یمین گستران تکین و رسا گستران تکین در زیرمجموعه هولدینگ رایتل برای انحلال خبر داد.

مدیرعامل شستا اظهار داشت: افزایش سرمایه های بررسی شده و مصوب رایتل از ابتدای سال 98 تا پایان شهریور ماه 99 مبلغ 35120 میلیاد ریال بوده است و ارزش ریالی پروژه های توسعه ای آن در سال مالی منتهی به 31 خرداد ماه 99 نیز مبلغ 923 میلیارد تومان بوده است.

او، اصلاح قرارداد Ran Sharing و رومینگ با همراه اول و ایرانسل را از اقدامات این اپراتور در سال 98 عنوان کرد.

عناوین برگزیده