تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۴۵
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۳۶۸۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد:

جزییات تحقیق و تفحص از خودروسازان/ ۳ درخواست ارائه شده است

می متالز - علی جدی از تشکیل یک تیم تحقیق و تفحص از خودروسازان خبر داد و گفت: سه درخواست تحقیق و تفحص با هم ارائه شده که دو درخواست در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شده و یک درخواست هم هنوز طرح نشده است.
جزییات تحقیق و تفحص از خودروسازان/ ۳ درخواست ارائه شده است

به گزارش می متالز، علی جدی، اظهار داشت: بحث تحقیق و تفحص از خودروسازان در کمیسیون صنایع و معادن مطرح شده و در این راستا افرادی از وزارتخانه برای ارائه توضیحات حضور یافته اند.

وی افزود: سه درخواست تحقیق و تفحص با هم ارائه شده که دو درخواست در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شده و یک درخواست هم هنوز طرح نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است این درخواست ها با هم ادغام شود و مشترکا تیمی در کمیسیون مربوطه تشکیل شود و از طرفین متقاضی تحقیق و تفحص، آغاز شود که در حال حاضر هنوز به این مرحله نرسیده است.

جدی تصریح کرد: یکی از طرفین تحقیق و تفحص به سر تیمی سلیمی و دیگری دلخوش و یکی دیگر از نمایندگان مجلس هستند که این دو به کمیسیون صنایع و معادن مجلس دعوت شده‌اند و قرار است تیم آنها ادغام شود و تحت عنوان یک گروه، تحقیق و تفحص پیگیری شود.

جدی با بیان اینکه درباره علل تحقیق و تفحص موارد زیادی مطرح شده، گفت: پیش‌بینی می‌شود این موضوع طی دو هفته آینده نهایی شود.

وی افزود: اکنون در مرحله تشکیل تیم تحقیق و تفحص قرار داریم سپس مواردی که قرار است دنبال شود اعلام خواهد شد.

جدی خاطرنشان کرد: در کمیسیون صنایع و معادن مطابق آیین‌نامه تیمی متشکل از متقاضیان تحقیق و تفحص و چند نفر از کمیسیون صنایع و معادن به صحن مجلس معرفی می شوند و آنجا تصمیم‌گیری خواهد شد.

عناوین برگزیده