تاریخ: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۴
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۱۳۷۱۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سفر معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و هیأت همراه به استان سیستان و بلوچستان:

بررسی مشکلات بانکی، مالیاتی و بازارچه مرزی میلک استان سیستان و بلوچستان

می متالز - با هدف بررسی مشکلات فعالان اقتصادی استان سیستان و بلوچستان در حوزه های بانکی، مالیاتی و مشکلات بازارچه مرزی میلک، تیم اقتصادی وزارت اقتصاد به سرپرستی قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد به این استان سفر کرد. گفتنی است در این سفر نماینده مردم شریف شهر های زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی، دارایی نیز حضور داشت.
بررسی مشکلات بانکی، مالیاتی و بازارچه مرزی میلک استان سیستان و بلوچستان

به گزارش می متالز، قوامی با اشاره به اینکه هدف از این سفر بررسی مشکلات اقتصادی این استان در ارتباط با وظایف و مأموریت های وزارت اقتصاد بود، اظهار داشت: مشکلات فعالان اقتصادی این استان بیشتر مربوط به نحوه اخذ مالیات ارزش افزوده آهن، مصالح فروش ها و طلا بود که با حضور مسوولین دستگاه تابعه وزارت اقتصاد، در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: دیگر مسایل و مشکلات اصناف، بنگاه های خدماتی، تولیدی و کشاورزی در حوزه بانکی نیز بررسی شد.

وی همچنین با اشاره به بازدید از بازارچه مرزی میلک، از سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی و وزارت امور خارجه خواست نسبت پیشبرد امور مربوط به زیر سازی و بهینه سازی این پایانه، گمرک کشور را یاری نمایند.

شایان ذکر است در سفر معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد به استان سیستان وبلوچستان، مراد پور مدیرکل دفتر امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی، برزگر مدیرکل امور مجلس وزارت اقتصاد، جنتی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، جلالیان معاون اعتبارات بانک کشاورزی و معاون گمرک جمهوری اسلامی ایران وی را همراهی می کردند.

عناوین برگزیده