تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۷
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۱۳۷۱۹۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
با انجام قرعه کشی:

۳۱ هزار و ۴۵۰ متقاضی خرید ۱۲ محصول ایران خودرو مشخص شدند

می متالز - با انجام قرعه کشی دو طرح فروش محصولات با موعد تحویل ۹۰ روز و تیر و مرداد سال آینده ۳۱ هزار و ۴۵۰ متقاضی برای ثبت نام نهایی ۱۲ محصول ایران خودرو مشخص شدند.
۳۱ هزار و ۴۵۰ متقاضی خرید ۱۲ محصول ایران خودرو مشخص شدند

به گزارش می متالز، قرعه‌کشی دو طرح فروش با ۱۲ محصول ایران خودرو، صبح دیروز برگزار شد تا متقاضیان خرید چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک و سمند ال.ایکس در مرحله پنجم فروش فوق العاده با تحویل ۹۰ روزه و هشت محصول پارس با موتور تی.یو. ۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس در طرح پیش‌فروش یک ساله با موعد تحویل تیر و مرداد ۱۴۰۰ مشخص شوند.

بر این اساس، متقاضیان نهایی ۹ هزار و ۴۵۰ دستگاه فروش فوق العاده و ۲۲ هزار دستگاه پیش فروش یک ساله تعیین و نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند تا طی پنج روز نسبت به پرداخت وجه تعیین شده اقدام کنند. در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده