تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۴
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۱۳۷۷۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عملکرد قابل قبول موسسه اعتباری ملل در حوزه بانکداری الکترونیکی

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات الکترونیک بانک‌ها سبب می‌شود تا‌ مردم برای انجام امور بانکی و مالی خود به شعب بانکی مراجعه نکنند و از سوی دیگر این اقدام نوعی کمک به ترویج خدمات دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی خواهد شد.
عملکرد قابل قبول موسسه اعتباری ملل در حوزه بانکداری الکترونیکی

به گزارش می متالز، عادل نجف‌زاده، نماینده مردم خوی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره کیفیت ارائه خدمات بانکی موسسه اعتباری ملل در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: موسسه اعتباری ملل در زمان شیوع ویروس کرونا، عملکرد قابل قبولی را در حوزه ارائه خدمات بانکی به‌صورت الکترونیک ارائه کرده است.  این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از اقدامات موسسه اعتباری ملل را در حوزه ارائه تسهیلات مالی عنوان کرد و گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا که برخی از مشاغل با مشکلات مالی مواجه بودند و گاهی برخی از مراکز تولیدی کوچک تعطیل می‌شدند، موسسه اعتباری ملل با ارائه تسهیلات بانکی به کمک این اقشار شتا‌فت و همین موضوع سبب شد برخی از مشاغل و کسب و کارهای کوچک از تعطیلی نجات پیدا کنند. 

نجف‌زاده از مسوولان موسسه اعتباری ملل خواست که این موسسه در سال جهش تولید به حمایت خود از مشاغل و کسب و کارهای آسیب‌پذیر که از کرونا تاثیر پذیرفته‌اند، ادامه دهد.  وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از صاحبان مشاغل به‌دلیل رکود حاکم بر بازار نتوانسته‌اند اقساط بانکی خود را به موقع پرداخت کنند؛ بنابراین اقدام موسسه اعتباری ملل در تعویق دریافت اقساط بانکی به نوبه خود جای تقدیر دارد و این مساله هم به جهش تولید کمک می‌کند و هم ذهنیت خوبی را نزد افکار عمومی به ارمغان خواهد آورد.

عناوین برگزیده