تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۹
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۱۳۸۱۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح نخستین مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در مازندران‌/ اهتمام جدی دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات صنعت

می متالز - نخستین مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری کشور، در استان مازندران ، در شهر ساری راه‌اندازی شد.
افتتاح نخستین مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در مازندران‌/ اهتمام جدی دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات صنعت

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/181362/2020-10-22%2022.05.45.jpg

به گزارش می متالز، پس از ابلاغیه ۲۷ مهرماه قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در ستاد تسهیل، به استانداران و اعضای اصلی ستاد، در خصوص ضرورت راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری کشور، نخستین مرکز در مازندران آغاز به کار کرد.

بابک دین پرست در مراسم آغاز به کار این مرکز و در حضور استاندار مازندران، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی این مرکز مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در طول سال‌های اخیر بود که با دستور آقای رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت اجرایی شده و پشتوانه قانونی آن نیز در ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر وجود دارد.

وی افزود: این مرکز در صورت اهتمام جدی دستگاه های عضو، می‌تواند به مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، از طریق حل و فصل مشکلات و رفع موانع از پیش پای واحد‌های تولیدی در حوزه های صنعتی و سرمایه گذاری مبدل شود.

قائم مقام وزیر صمت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، یکی از نمایندگان عضو کارگروه تسهیل، بایستی در این مرکز به طور شبانه روزی حضور داشته باشند.

دین پرست ادامه داد: مدیران واحدهای تولیدی استان مازندران نیز می توانند به طور شبانه روزی (از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بصورت حضوری و از ساعت ۸ شب تا ۸ صبح و در روزهای تعطیل بصورت تلفنی) مشکلات واحد‌های خود را به این مرکز اعلام کنند و دستگاه های مرتبط نیز موظفند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی مشکلات و تعیین تکلیف و رفع آنها اقدام کنند.

وی افزود: مراکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به مرور در تمام استان های کشور فعال خواهد شد و با سامانه ویژه ای که برای این مراکز پیش بینی شده و هم اکنون مراحل نهایی آزمایشی خود را طی می‌کند، امکان رصد کامل اقدامات و فعالیتهای دستگاه های مسوول میسر شده است.

عناوین برگزیده